برگزاری ۱۱ جلسه ملاقات مردمی در شرکت گاز استان مازندارن طی سه ماهه نخست سال جاری

در راستای تقویت ارتباط مستقیم با مردم و پاسخگویی به مطالبات شهروندان، شرکت گاز استان مازندران در سه‌ماهه نخست سال جاری با برگزاری ۱۱ جلسه ملاقات مردمی، میزبان ۱۹۰ نفر از مراجعه‌کنندگان بود تا مسائل و درخواست‌های آن‌ها در حوزه گازرسانی به‌صورت تخصصی بررسی و پیگیری شود.

در راستای تقویت ارتباط مستقیم با مردم و پاسخگویی به مطالبات شهروندان، شرکت گاز استان مازندران در سه‌ماهه نخست سال جاری با برگزاری ۱۱ جلسه ملاقات مردمی، میزبان ۱۹۰ نفر از مراجعه‌کنندگان بود تا مسائل و درخواست‌های آن‌ها در حوزه گازرسانی به‌صورت تخصصی بررسی و پیگیری شود.

هژبر جوادی، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد:که ۱۰ مورد آن به‌صورت حضوری در محل اداره مرکزی شرکت و یک جلسه نیز از طریق سامانه سامد در استانداری مازندران انجام شد.

جوادی با تأکید بر اهمیت حفظ ارتباط شفاف با مردم، اظهار داشت: ملاقات‌های مردمی کلید ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی جامعه است و این شرکت مصمم به استمرار این ارتباط سازنده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران برگزاری مستمر این جلسات را بخشی از تعهد شرکت به مسئولیت اجتماعی و اعتمادسازی میان مردم و مجموعه‌های خدمت‌رسان دانست.

در جریان این نشست‌ها، موضوعاتی همچون گازرسانی، امور اشتراک‌پذیری، مسائل فنی، توسعه شبکه و خدمات پس از نصب مطرح شد و پاسخگویی تخصصی توسط مدیرعامل و مدیران مرتبط صورت گرفت. تمامی درخواست‌ها در چارچوب ضوابط شرکت ثبت و برای رسیدگی به واحدهای مسئول ارجاع شد.