دوران کرونا ، بهترین فرصت ایران برای اجرای تورهای آشناسازی

مدیرعامل شرکت رادسفر با اشاره به  رکود همه جانبه در صنعت گردشگری دنیا گفت : در این زمان بهترین فرصت ایران برای اجرای تورهای آشناسازی از طریق صدور ویزای تجاری برای فعالین بین المللی گردشگری و شرکای تجاری تورگردانان، معرفی ایران از طریق شبکه های اجتماعی، برگزاری وبینار های تخصصی و شناسایی نقاط ضعف و […]

مدیرعامل شرکت رادسفر با اشاره به  رکود همه جانبه در صنعت گردشگری دنیا گفت : در این زمان بهترین فرصت ایران برای اجرای تورهای آشناسازی از طریق صدور ویزای تجاری برای فعالین بین المللی گردشگری و شرکای تجاری تورگردانان، معرفی ایران از طریق شبکه های اجتماعی، برگزاری وبینار های تخصصی و شناسایی نقاط ضعف و قوت برای ارتقای محصولات و خدمات گردشگری میباشد.

طبق اعلام سایت رسمی نمایشگاه بین المللی فیتور اسپانیا تنها یک شرکت ایرانی به نام راد سفر در این نمایشگاه با غرفه داری در سالن خاورمیانه به معرفی ایران خواهد پرداخت. نمایشگاه فیتور اسپانیا یکی از نمایشگاه های برتر بین المللی گردشگری دنیاست که به دلیل همه گیری کرونا با تاخیر در تاریخ ۱۹ می مصادف با ۲۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد. مدیرعامل شرکت رادسفر با تاکید بر لزوم ارتباط مستمر با بازارهای بین المللی در دوره رکود حاصل از کرونا خاطرنشان کرد متاسفانه بسیاری از شرکت های گردشگری و سیاست گذاران تصور درستی از اقدامات و فعالیت های ایام بحران و رکود ندارند و این موجب تصاحب بازار کشور ایران توسط مقاصد رقیب از جمله همسایگان خواهد شد. سجاد شالیکار معتقد است بازاریابی یک سرمایه گذاری و فعالیت مستمر و پیوسته میباشد که نتایج آن در آینده تبلور پیدا خواهد کرد. وی در ادامه افزود: حضور بیش از ۱۰۰ نفر از فعالین و مدیران شرکتهای گردشگری کشورهای اسپانیا، پرتغال، اروگوئه و مولداوی در وبیناری که  شرکت رادسفر  با هدف معرفی ظرفیت ها و خدمات گردشگری ایران پیش ازنمایشگاه برگزارنمود، نشانگر اشتیاق تورگردانان و شرکتهای خارجی برای برگزاری تورهای به مقصد ایران می باشد.

مدیرعامل رادسفر معتقد است گردشگری یک صنعت اقتصادی و فرهنگیست که ضریب اشتغالزایی بالایی دارد، به همین دلیل کشورهای دنیا با برنامه ریزی صحیح به دنبال افزایش رقابت پذیری خود هستند. متاسفانه در ایران نگاهی تفریحی و درجه چندم به این صنعت وجود دارد و به دلایل فراوانی از قبیل عدم اولویت دهی در سیاست گذاریها و  امنیت پایین سرمایه گذاری در این صنعت، سرمایه موثر لازم برای رشد پایدار، هدفمند و مستمر این  صنعت شکل نگرفته است.

دکتر سجاد شالیکار امیدوار است با حضور موفق شرکت رادسفر در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا، امکان میزبانی  شایسته از مشتاقان فرهنگ و تمدن ایران فراهم آید.