کشف 40میلیارد ریال لوازم خانگی احتکار شده در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 40 میلیارد ریالی انواع لوازم خانگی احتکار شده از یک کارگاه تولید لوازم خانگی در شهرستان آمل خبر داد . به گزارش حرف آنلاین، “نعمت الله آزادی” در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شناسایی محتکران کالا، ماموران پلیس آگاهی […]

لوازم-خانگی-1

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 40 میلیارد ریالی انواع لوازم خانگی احتکار شده از یک کارگاه تولید لوازم خانگی در شهرستان آمل خبر داد .

به گزارش حرف آنلاین، “نعمت الله آزادی” در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شناسایی محتکران کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان آمل با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر لوازم خانگی در شهرستان آمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل ، تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان آمل و پلیس اطلاعات پس از هماهنگی های قضائی با همکاری نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از محل مورد نظر 523 قلم کالا شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشوئی و .. را کشف کردند .

سرهنگ آزادی ارزش کالاهای احتکار شده را بالغ بر 40 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: محل احتکار کالا پلمب و متهم به احتکار کالا نیز دستگیر شد.

وی اظهار داشت : متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به این که هدف احتکار ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی های عمومی است، از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند .