ایجاد روش های جدید برای دریافت آب بهای مشترکین مازندرانی
معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفاشهری مازندران گفت: به منظور سهولت پرداخت قبض آب از سوی مشترکین، شیوه های متعدد پرداخت طراحی و راه اندازی شد. به گزارش حرف آنلاین، رضا جانباز به تشریح شیوه های پرداخت آب بها پرداخت و افزود: مشترکین با استفاده از سامانه پرداخت تلفنی ۱۵۲۲ می توانند از میزان […]
معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفاشهری مازندران گفت: به منظور سهولت پرداخت قبض آب از سوی مشترکین، شیوه های متعدد پرداخت طراحی و راه اندازی شد.
به گزارش حرف آنلاین، رضا جانباز به تشریح شیوه های پرداخت آب بها پرداخت و افزود: مشترکین با استفاده از سامانه پرداخت تلفنی ۱۵۲۲ می توانند از میزان آب بهای خود اطلاع یابند و نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.
وی، با بیان اینکه ارسال کارکردکنتور به صورت رقم کنتور*شماره اشتراک ۸ رقمی به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۶۱۵ نیز یکی از شیوه های پرداخت قبض می باشد، تصریح کرد: مشترکین با این روش می توانند از خدمات ۲۲ گانه استفاده نمایند و یا از آخرین مبلغ بدهی خود مطلع شوند.
معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفاشهری مازندران ، با بیان اینکه ارایه خدمات ۲۲ گانه الکترونیکی در پورتال شرکت به آدرس www.abfa-mazandaran.ir تعریف شده است، اظهار داشت: این خدمات شامل خدمات پس از فروش و واگذاری انشعاب آب وفاضلاب و پیگیری درخواستها، در بخش خدمات الکترونیکی مشترکین قابل مشاهده، ثبت و پیگیری است.
جانباز، با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن موبایلی ” آسان پرداخت” برای بدهی آب بها گفت: این اپلیکیشن از طریق پورتال شرکت آبفا و یا کافه بازار قابل دریافت است.
معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفاشهری مازندران ، از استقرار میز خدمت الکترونیکی در امور ساری خبر داد و افزود: این طرح با هدف تسریع در درخواستهای مشترکین، صرفه جویی دروقت و عدم مراجعه حضوری مشترکین و در راستای ارتقای دولت الکترونیکی اجرا شد.
جانباز خاطرنشان کرد: مشترکین محترم می توانند از طریق پورتال شرکت، شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را از نحوه ارایه خدمت آب وفاضلاب شهری یا عملکرد دفاتر پیشخوان دولت به کارشناسان شرکت اطلاع دهند تا نسبت به بررسی آن اقدام شود
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0