میز خدمت در اداره کل راه آهن شمال راه اندازی شد
در راستای دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی کشور و برای رفاه و راحتی مراجعین محترم میز خدمت در اداره کل راه آهن شمال راه اندازی شد. به گزارش حرف آنلاین، حسن نوریان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل گفت: به منظور کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع خدمات مختلفی از قبیل دریافت و رزرو بلیت […]
در راستای دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی کشور و برای رفاه و راحتی مراجعین محترم میز خدمت در اداره کل راه آهن شمال راه اندازی شد.
به گزارش حرف آنلاین، حسن نوریان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل گفت: به منظور کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع خدمات مختلفی از قبیل دریافت و رزرو بلیت الکترونیکی و پاسخگویی 24 ساعته نسبت به ارائه خدمات از مدت ها قبل در اداره کل راه آهن شمال فعال بوده و پس از ابلاغ دستورالعمل میز خدمت، این میز برای آن دسته از خدماتی که باید به صورت حضوری ارائه شوند دایر گردید.
معاون توسعه مدیریت و منابع در این راستا خاطر نشان کرد: خدمات این میز در همه ی روزهای کاری و در ساعات اداری در فضایی مناسب انجام می شود. وی افزود: برنامه ریزی و هدف این میز در اداره کل راه آهن شمال برای کاهش تردد در قسمت های مختلف بویژه برای مراجعین بازنشسته و سرعت گرفتن گردش کاری است.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0