میز خدمت در اداره کل راه آهن شمال راه اندازی شد

در راستای دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی کشور و  برای رفاه و راحتی مراجعین محترم میز خدمت در اداره کل راه آهن شمال راه اندازی شد.  به گزارش حرف آنلاین، حسن نوریان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل گفت: به منظور کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع خدمات مختلفی از قبیل دریافت و رزرو بلیت […]

در راستای دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی کشور و  برای رفاه و راحتی مراجعین محترم میز خدمت در اداره کل راه آهن شمال راه اندازی شد.

 به گزارش حرف آنلاین، حسن نوریان معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل گفت: به منظور کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع خدمات مختلفی از قبیل دریافت و رزرو بلیت الکترونیکی و پاسخگویی 24 ساعته نسبت به ارائه خدمات از مدت ها قبل در اداره کل راه آهن شمال فعال بوده و پس از ابلاغ دستورالعمل میز خدمت، این میز برای آن دسته از خدماتی که باید به صورت حضوری ارائه شوند دایر گردید.

معاون توسعه مدیریت و منابع در این راستا خاطر نشان کرد: خدمات این میز در همه ی روزهای کاری و در ساعات اداری در فضایی مناسب انجام می شود. وی افزود: برنامه ریزی و هدف این میز در اداره کل راه آهن شمال برای کاهش تردد در قسمت های مختلف بویژه برای مراجعین بازنشسته و سرعت گرفتن گردش کاری است.