۷ هزار دلار در جیب حسن یزدانی

حرف آنلاین:جایزه هفت هزار دلاری اتحادیه جهانی به دست حسن یزدانی رسید. با اعلام اتحادیه جهانی از سال ۲۰۲۱، کشتی گیران برتر رده‌بندی جهانی در وزن های دهگانه آزاد و فرنگی و زنان، هر کدام جمعا ۲۰۰ هزار دلار دریافت می‌کنند؛ که به ترتیب به نفرات اول ، دوم و سوم هر وزن ۱۰، ۷ […]

حرف آنلاین:جایزه هفت هزار دلاری اتحادیه جهانی به دست حسن یزدانی رسید.

با اعلام اتحادیه جهانی از سال ۲۰۲۱، کشتی گیران برتر رده‌بندی جهانی در وزن های دهگانه آزاد و فرنگی و زنان، هر کدام جمعا ۲۰۰ هزار دلار دریافت می‌کنند؛ که به ترتیب به نفرات اول ، دوم و سوم هر وزن ۱۰، ۷ و ۳ هزار دلار تعلق می‌گیرد.

بر این اساس در کشتی آزاد کامران قاسم پور بعنوان نفر اول وزن ۹۲ کیلوگرم، حسن یزدانی و امیرحسین زارع بعنوان نفرات دوم اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم و محمد نخودی بعنوان نفر سوم وزن ۷۹ کیلوگرم در رنکینگ سال ۲۰۲۱ قرار گرفتند.

همچنین در کشتی فرنگی نیز میثم دلخانی، محمدرضا گرایی و علی اکبر یوسفی بعنوان نفر اول اوزان، ۶۳، ۶۷ و ۱۳۰ کیلوگرم و محمدهادی ساروی بعنوان نفر دوم وزن ۹۷ کیلوگرم رنکینگ اتحادیه شناخته شدند.

در مراسمی قبلا جوایز کشتی گیران برتر به آن‌ها اهداء شده بود و حسن یزدانی به دلیل حضور در انجام تست‌های آمادگی جسمانی در آکادمی ملی المپیک در این مراسم حضور نداشت./صداوسیما