کمبود آب و خشکسالی رامسر را تهدید می کند

فرماندار رامسر گفت: کمبود آب و خشکسالی رامسر را تهدید می کند. به گزارش حرف آنلاین، محمد آزاد در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر با بیان اینکه  در نوروز ۹۷ ستاد خدمات سفر در میزبانی از دو میلیون مسافر و گردشگر خدمات ارزنده ای داشته  که قابل تحسین است، گفت: رامسر بعنوان عروس شهرهای ایران […]

photo_2018-04-21_17-35-20

فرماندار رامسر گفت: کمبود آب و خشکسالی رامسر را تهدید می کند.

به گزارش حرف آنلاین، محمد آزاد در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر با بیان اینکه  در نوروز ۹۷ ستاد خدمات سفر در میزبانی از دو میلیون مسافر و گردشگر خدمات ارزنده ای داشته  که قابل تحسین است، گفت: رامسر بعنوان عروس شهرهای ایران میزبان میلیون ها گردشگر خارجی و ایرانی بوده و ستاد خدمات سفر با تلاش شبانه روزی در خدمت رسانی نقش خوبی داشت.

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی و نامگذاری این سال به جهت ضرورت هایی که در جامعه وجود دارد با رویکرد اقتصادی و معیشتی ، تصریح کرد: در راستای حمایت از کالای ایرانی اهتمام داشته باشیم و شاد کردن دل مردم با خدمت رسانی مطلوب در دستور کار مدیران قرار گیرد.

وی افزود: مجموعه ۱۰۰ نفری شورای اداری رامسر باید خدمت شبانه روزی به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد تا نتایج آن در عرصه های مختلف در کوتاه مدت احساس شود.

آزاد با بیان اینکه در راه خدمت رسانی به مردم هیچ بن بستی نباید وجود داشته باشد، گفت: گاها مردم به مدیران مراجعه می کنند که کارشان انجام نمی شود اما با یک تماس تلفنی ما مشکل حل می شود و انتظار می رود تکریم ارباب رجوع بخوبی انجام شود.

وی گفت: توجه به اشتغال در سرلوحه کار همه مسئولان قرار گیرد و در این مسیر دارای برنامه باشیم تا تحول عظیمی در این حوزه ایجاد شود.

فرماندار رامسر با تاکید بر ارائه برنامه کاری مدیران در سال جاری افزود: کارهای همه مدیران را رصد میکنم و از مدیرانی که برنامه خود را ارائه کردند تشکر و از آنهایی که تا کنون برنامه ای ارائه نکرده اند گلایه مندم.

وی با بیان اینکه مدیران ادارات از مدیران کل بخواهند جهت حل مشکلات در رامسر حضور مستمر داشته باشند گفت: بازدید از ادارات جهت ارزیابی کار مدیران در دستور کار قرار دارد و در سال جاری با رایزنی من مدیران کل به رامسر آمدند که باید روسای ادارات پیگیر باشند و هر مدیر کل باید در هر فصل در رامسر حضور پیدا کند تا مشکلات مردم را حل کند.

وی افزود: مدیران به وظایف قانونی خود توجه کرده و با شناسایی مشکلات برای پیگشیری از چالش ها‌ با برنامه ریزی اقدام کنند‌.

فرماندار رامسر گفت: بارش برف بهاری در دهستانهای اشکور، جنت رودبار و جواهرده سبب آسیب محصولات سیاه ریشه شد که مردم این مناطق از طریق فروش این محصولات امرار معاش می کنند که نیازمند پیگیری است.

آزاد گفت: کمبود آب و خشکسالی رامسر را تهدید می کند که نیاز به مدیریت دارد و باید با برنامه ریزی و صرفه جویی در مصرف آب بحران کم آبی را حل کنیم.

وی تصریح کرد: حقوق شهروندی عفاف و حجاب وظیفه دستگاه های اجرایی است که برخی مدیران کوتاهی میکنند که باید با برنامه ریزی مناسب در این راستا اقدام کنند.

فرماندار رامسر فرودگاه را ظرفیت بزرگ حمل و نقل و جذب توریست عنوان کرد و گفت: پرواز شرکت هواپیمایی به جهت سانحه سقوط هواپیما در یاسوج لغو شد که جابجایی تیر برق و هدایت کابلها بصورت زمینی در هفته جاری آغاز می شود تا نسبت به برقراری مجدد پروازهای شرکت آسمان و رفع موانع پروازی اقدام شود.

وی با بیان اینکه در راستای تعریض باند فرودگاه قرار شد جهت تخریب و انتقال دانشکده ملاصدرا  ۵ میلیارد تومان پرداخت شود که تا کنون ۳ میلیارد و نیم پرداخت شد گفت: با وجود تامین منابع مالی احتمام و عزمی برای احداث این ساختمان در مکانی دیگر که دارای زمین و پروانه ساختمانی است وجود ندارد و باید هر چه زودتر نسبت به رفع این مشکل اقدام شود تا ۱۲۰۰ دانشجو مکانی برای ادامه تحصیل داشته باشند.