پروازهای عتبات فرودگاه بین المللی ساری از سر گرفته شد

مدیرکل فرودگاههای استان مازندران گفت: : پس از وقفه طولانی مدت به جهت مسائل جاری کشور از جمله بالارفتن هزینه های عملیاتی شرکت های عملیاتی و مشکلات ناشی از فرودگاههای مقصد در کشور عراق ، پروازهای فرودگاه ساری به مقصد بغداد از تاریخ 7/11/97 از سر گرفته می شود . به گزارش حرف، وطن خواه […]

5

مدیرکل فرودگاههای استان مازندران گفت: : پس از وقفه طولانی مدت به جهت مسائل جاری کشور از جمله بالارفتن هزینه های عملیاتی شرکت های عملیاتی و مشکلات ناشی از فرودگاههای مقصد در کشور عراق ، پروازهای فرودگاه ساری به مقصد بغداد از تاریخ 7/11/97 از سر گرفته می شود .

به گزارش حرف، وطن خواه تصریح کرد : زائرین حضرت اباعبداله الحسین (ع) و عتبات عالیات عراق با انجام پرواز هفتگی شرکت هواپیمایی قشم ایر می باشد که از فرودگاه بین المللی ساری به کشور عراق اعزام می شوند .

وی گفت: براساس هماهنگی های بعمل آمده با سازمان حج و زیارت در صورت استقبال مردم ، امکان برقراری دو پرواز در هفته در مسیر مذکور وجود دارد.  وطن خواه همچنین به افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی وارش در مسیر بندرعباس و اهواز اشاره کرد و افزود : در آینده نزدیک پرواز در مسیر ساری – تبریز و بالعکس راه اندازی خواهد شد که اطلاعات دقیق تر پس از اعلام شرکت هواپیمایی به مردم عزیرمان اعلام خواهیم کرد.