نگرانی استکبار از نقش منطقه ای و نفوذ ایران بر ملت های منطقه

فریدونکنار – خبرنگار حرف: امام جمعه فریدونکنار گفت: استکبار از نقش منطقه ای و نفوذ ایران بر ملت های منطقه نگران است.حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی امام جمعه فریدونکنار در نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی قدس این شهرستان، با اشاره به سخنان رهبری اظهار کرد: دشمن در سه بعد اقتصادی، روانی و در میدان عمل در […]

2

فریدونکنار – خبرنگار حرف: امام جمعه فریدونکنار گفت: استکبار از نقش منطقه ای و نفوذ ایران بر ملت های منطقه نگران است.حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی امام جمعه فریدونکنار در نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی قدس این شهرستان، با اشاره به سخنان رهبری اظهار کرد: دشمن در سه بعد اقتصادی، روانی و در میدان عمل در حال فعالیت است.وی با بیان اینکه تحریم‌ها هر روز در حال افزایش است، تصریح کرد: طرح اقتصاد مقاومتی و مصرف کالاهای تولید داخلی بهترین برنامه برای مبارزه با فشارهای اقتصادی است.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به فشار روانی ایجاد شده از سوی دشمن، گفت: غرب می خواهد نقطه قوت ایران را ضعیف نشان دهد.جلالی با بیان اینکه غرب می خواهد انرژی هسته ای به عنوان یک جرم علیه ایران در جهان مطرح شود، خاطرنشان کرد: برخی از ایادی مزدور استکبار در داخل آگاهانه با اشاره به اینکه ایران انرژی هسته ای نمی خواهد به تبلیغات دشمن دامن می زنند.وی با اشاره به اینکه انرژی اتمی کاربردهای غیر از نظامی فراوانی دارد، تصریح کرد: غرب می خواهد با ایجاد جنگ روانی از یک زندگی راحت محروم باشیم اما مردم باید هوشیار باشند تا با یک استدلال منطقی از این جنگ در امان بمانیم.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه استکبار موشک های پیشرفته زیادی دارد و از آنها در کشورهای مختلف علیه مردم استفاده کرده است، گفت: آنها می خواهند ایران در زمینه موشکی قدرتمند نباشد و آن را به واسطه تبلیغات روانی دنبال می کنند. جلالی با اشاره به اینکه موشک ها امروز تامین کننده امنیت جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: استقلال و آرامش ملت با استفاده از قدرت موشکی تضمین می شود و با تبلیغات سوء دشمن از این موضوع مهم دست بر نمی داریم.

وی با بیان اینکه استکبار از نقش منطقه ای و نفوذ ایران بر ملت های منطقه نگران است، اظهار کرد: غرب از آن سوی دنیا در سوریه چه کاری دارد و چرا داعشی هایی که در محاصره قرار می گیرند به منطقه امن منتقل می شوند.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه دشمنان با دلارهای کشورهای عرب داعش را در سرزمین های اسلامی تقویت کردند، تصریح کرد: ایران همواره به دفاع از مظلومان پرداخته و در مقابل طغیان دشمنان ایستاده است.

جلالی به فشار عملی استکبار بر کشور اشاره و اظهار کرد: غرب در اجتماعات به حق مردمی کشور، مردم را تحریک می کند اما باید بدانیم استکبار 40 سال است که تلاش می کند تا مردم را بفریبد اما به نتیجه نمی رسد.