مسلمانان در دولت امام زمان(عج) کریمانه زندگی می‌کنند

حرف آنلاین: حجت الاسلام محمدی لائینی برقراری امنیت و عدالت سراسری را ویژگی دیگر دولت کریمه امام زمان(عج) معرفی کرد و گفت: در این دولت دین احیاء می شود.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» در جشن میلاد امام زمان(عج) که در مسجد مقدس محدثین شهرستان بابل برگزار شد با اشاره به نیمه شعبان ضمن تبریک ایام، اظهار کرد: در آستانه نیمه شعبان باید از خدا بخواهیم که از شرایط موجود ما را به وضعیت مطلوب آینده یعنی عصر ظهور برساند، پس باید دو وضعیت کنونی و آینده را برای خودمان ترسیم کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دعای افتتاح یکی از شیرین‌ترین دعاهایی است که در شب‌های ماه مبارک رمضان می‌خوانیم، تصریح کرد: در این دعا گفته شده دو وضعیت موجود بشر در عصر غیبت ۶ شاخصه منفی و وضعیت مطلوب عصر ظهور هم ۶ شاخصه مثبت دارد.
 
حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به ۶ شاخصه منفی در وضعیت موجود، افزود: خلا وجود پیامبر اکرم (ص) و عدم درک شخصیت ایشان، غیبت ولی خدا (مردم ۲۶۰ سال امام را می‌دیدند)، زیادی دشمنان (در حوزه دین، قرآن و اهل بیت (ع)) و کمی دوستان، وجود فتنه‌های فراوان و روزانه (برای اینکه فرهنگ بی بندوباری را در میان ما رسوخ داده و از منکرات و محرمات قبح‌زدایی کنند)‌ و سر جنگ داشتن زمانه این ویژگی‌ها است.
 
وی با اشاره به ویژگی‌های وضعیت مطلوب، یادآور شد: در دعای افتتاح آمده که دولت کریمه امام زمان (ع) دارای ۶ شاخصه است؛ رسیدن به عزت از ذلت (بردگی، نوکری استکبار، استعمار و نوکری بیگانگان) مصداقش مقابله و پیروزهای مهم با رهبری حکیم فرزانهدر مقابل رژیم غاصب اسرائیل است تا جایی که امروز رژیم صهیونیستی احساس خطر می‌کند.
 
حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: در دولت کریمه امام زمان (عج) مسلمانان به عزت و منافقان به ذلت و خاری می‌رسند، جریان نفاق از جریان کفر بیشتر لطمه میزند اینها سرمایه‌های اسرائیل هستند، در دولت کریمه امام زمان (عج) همه در مقابل خدا تسلیم هستند، زیرپا گذاشتن ارزش‌های دینی جایز نیست.
 
وی عنوان کرد: همه باید نه تنها به راه خوب دعوت کنند و خودشان هم این راه سعادت را در پیش بگیرد، کرامت در دنیا و آخرت بحث بعدی است، مهم این است که هم در دنیا کرامت داشته باشیم و در آخرت، بنابراین دولت کریمه امام زمان دولتی است که مسلمین در آن عزیز می‌شوند، هم پیشرفت داشته باشد تا عزت حفظ شود‌، زندگی کریمانه دارند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: بشر اگر از دینداری دور شود به خسران میرسد، بنابراین ما از امروز به وضعیت مطلوب عصر ظهور یا دولت کریمه می‌رسیم که این را همه ساله در ماه مبارک رمضان در دعای افتتاح می‌خوانیم که باید با تامل بیشتربخوانیم.