ماجرای یک معاونت در ورزش مازندران

حرف آنلاین: احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هفته گذشته در حکمی سعید نجاریان را به عنوان معاون توسعه فنی و قهرمانی ورزش و جوانان استان انتخاب کرد و منتظر جواب سعید نجاریان برای قبول مسئولیت بودند که در نهایت پس از یک هفته با مخالفت نجاریان روبه‌رو شد. این اتفاق در حالی رخ […]

حرف آنلاین:

احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هفته گذشته در حکمی سعید نجاریان را به عنوان معاون توسعه فنی و قهرمانی ورزش و جوانان استان انتخاب کرد و منتظر جواب سعید نجاریان برای قبول مسئولیت بودند که در نهایت پس از یک هفته با مخالفت نجاریان روبه‌رو شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که قرار بود هفته گذشته دوشنبه شانزدهم تیر و سپس شنبه بیست و یکم تیر مراسم تودیع و معارفه معاونت جدید و قدیم در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شود که پس از چندین تماس برای نجاریان وی در مراسم معارفه حاضر نشد.

ولی امروز اتفاق جالبی افتاد و در تماسی که با سعید نجاریان داشتیم وی انصرافش را از معاونت توسعه فنی و قهرمانی ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد.

سعید نجاریان با تایید خبر انصرافش از قبول سمت معاونت فنی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: خدمت به مردم ساری بالاترین منصب برای من است.

عضو شورای اسلامی شهر ساری افزود: از آنجایی که نمی‌خواهم با حضورم در این جایگاه در خدمت به مردم شهرم کوتاهی صورت پذیرد، به خود این اجازه را نمی‌دهم نسبت به رأی 17 هزار نفر از ساروی‌ها برای در اختیار گرفتن چنین جایگاهی بی‌تفاوت باشم.

وی با بیان اینکه حضور در شورای شهر هیچ مشکل و منافاتی برای سمت در اداره ورزش و جوانان نداشت، تصریح کرد: ضمن احترام به همه کسانی که این حقیر را مورد لطف خود قرار دادند، انصراف خود را از حضور در این سمت اعلام می‌کنم.

به گزارش فارس، پس از انصراف سعید نجاریان از سمت معاونت توسعه فنی و قهرمانی ورزش و جوانان، حضور غلامرضا رضوی به جای هاشم جمشیدپناه در این پست قوت گرفته است./فارس