ضرورت فرهنگ سازی در خصوص حمایت از کالای ایرانی

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با توجه به نامگذاری سال  1397 از سوی مقام معظم رهبری (حمایت از کالای ایرانی )، گفت: در جهت ترویج و فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی باید دستگاه های اجرایی ، نهادها و قرارگاه های فرهنگی متحد شوند . به گزارش حرف آنلاین، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری با اشاره به […]

photo_2018-03-25_11-46-10

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با توجه به نامگذاری سال  1397 از سوی مقام معظم رهبری (حمایت از کالای ایرانی )، گفت: در جهت ترویج و فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی باید دستگاه های اجرایی ، نهادها و قرارگاه های فرهنگی متحد شوند .

به گزارش حرف آنلاین، حجت الاسلام ناصرشکریان امیری با اشاره به نامگذاری سال 1397 (حمایت از کالای ایرانی) از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: امروز ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات ملی و کالاهای ایرانی یک امر اجتناب ناپذیر است و اولین اقدام از سوی دستگاه های دولتی و اجرایی باید ترویج و فرهنگ سازی آن باشد و خود دستگاه های اجرایی و دولتی در کشور باید مروج این فرهنگ در کشور باشند و از تولیدات داخلی برای مصارف خود استفاده کنند.

وی در ادامه ضمن اشاره به بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب  و فرمایشات معظم له در حرم مطهر رضوی در ابتدای سال، افزود: سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب در سال  92 بیانگر اهمیت این استراتژی در حوزه اقتصاد بود و امروز باید اصلی ترین مولفه های اقتصاد مقاومتی را در شعار سال مقام معظم رهبری دنبال کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان، ترویج و فرهنگ سازی شعار سال را بسیار ضروری دانست و بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در بحرانی ترین شرایط ممکن در دوران دفاع مقدس و با باور به ما می توانیم در عرصه های مختلف نظامی و دفاعی خود را تجهیز کرد و امروز توانست خود را به عنوان یک قدرت در سطح منطقه و حتی جهان معرفی کند و این در سایه خودباوری و اعتماد به دانشمندان و جوانان این مرز و بوم محقق شد .

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع پیشرفت های کشور بعد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار کرد: ایران اسلامی با اتکاء به جوانان و دانشمندان مومن و انقلابی خود در همه زمینه ها رشد قابل ملاحظه ای داشته است که نمونه آن را  در صنعت هسته ای کشور می توان به وضوح دید و این ثمره مجاهدت ها و تلاش های دانشمندان و جوانانی چون شهید شهریاری ، مصطفی احمدی روشن ، رضایی نژاد و ….. بود.

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی باید به عنوان یک گفتمان ملی در جامعه تبدیل شود، تصریح کرد: فرهنگ حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی باید به عنوان یک فرهنگ عمومی در کشور مطرح گردد و کمپین نه به کالای خارجی از ضروریات امروز ایران اسلامی است .

استاد حوزه علمیه و دانشگاه های مازندران در بخش پایانی سخنان خود استفاده از کالای ایرانی و حمایت از این رفتار در جامعه را امری ضروری دانست و خاطر نشان کرد : حمایت از کالا و تولید ملی بستر ساز رشد و توسعه اقتصادی در کشور خواهد بود و زمینه امنیت شغلی و اشتغال را در جامعه بارور خواهد کرد و می تواند بسیاری از آسیب های اجتماعی در کشور را کاهش دهد .