رئیس جدید شورای اسلامی شهر آمل تعیین شد/جدال لفظی، انتخابات را به جلسه بعد کشاند

اعضای هیئت رییسه چهارمین سال شورای اسلامی شهر آمل در دوره ششم با تغییر رئیس و نائب رئیس این شورا مشخص شد اما انتخاب روسای کمیسیون های تخصصی شورای شهر با تنش در شورا همراه بود و به نتیجه نرسید.

اعضای هیئت رییسه چهارمین سال شورای اسلامی شهر آمل در دوره ششم با تغییر رئیس و نائب رئیس این شورا مشخص شد اما انتخاب روسای کمیسیون های تخصصی شورای شهر با تنش در شورا همراه بود و به نتیجه نرسید.از نکات جالب این جلسه، غیبت دو عضو شورا بود، محمد توکلی و علیرضا ایراندوست در این جلسه غایب بودند اما به عنوان اعضای کمیسیون ماده 100 انتخاب شدند.
به گزارش حرف،  اعضای شورای اسلامی شهر آمل در جلسه رسمی فوق العاده، اعضای هیأت رییسه را برای چهارمین سال فعالیت انتخاب کردند که در این انتخابات، مسلم مکاری به عنوان رییس شورای اسلامی شهر آمل انتخاب شد که پیش از این نائب رئیس این شورا بود. حسن مجیدی کیا نیز به عنوان نائب رییس، احمد محمدی رئیس پیشین این شورا به عنوان منشی و محسن صلواتی به عنوان خزانه دار شورا تعیین شدند.

تنش در انتخاب روسای کمیسیون های شورای شهر آمل

همچنین ابراهیم محمدپور، مسلم مکاری، علیرضا ایراندوست و محمد توکلی به عنوان نمایندگان شورا در کمیسیون های ماده صد شهرداری انتخاب شدند. در هنگام انتخاب روسای کمیسیون های تخصصی این شورا، میان اعضای این شورا درگیری لفظی پیش آمد و معترضین خواهان برگزاری مجدد انتخابات هیات رئیسه بودند.

از نکات جالب این جلسه، غیبت دو عضو شورا بود، محمد توکلی و علیرضا ایراندوست در این جلسه غایب بودند اما به عنوان اعضای کمیسیون ماده 100 انتخاب شدند.

با وجود تنش های صورت گرفته، امقرر شد انتخابات دیگر کمیسیون های شهرداری و نمایندگان شورا در سازمان های تابعه شهرداری در جلسه رسمی آتی شورای اسلامی شهر صورت گیرد.