ساختمان‌های دولتی شناسنامه‌دار می‌شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: همه ساختمان‌های دولتی شناسنامه‌دار می‌شوند و اگر اداراتی نیاز به فضای دولتی داشته باشند در صورت رأی شورای برنامه‌ریزی، از محل ادارات مازاد به آنها حق بهره‌برداری داده می‌شود. حسن خیریان‌پور در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه مازندران اظهار کرد: درباره در اختیار قرار دادن ساختمان‌های دولتی […]

index

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: همه ساختمان‌های دولتی شناسنامه‌دار می‌شوند و اگر اداراتی نیاز به فضای دولتی داشته باشند در صورت رأی شورای برنامه‌ریزی، از محل ادارات مازاد به آنها حق بهره‌برداری داده می‌شود.

حسن خیریان‌پور در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه مازندران اظهار کرد: درباره در اختیار قرار دادن ساختمان‌های دولتی در مواقع لزوم به دستگاه‌هایی که اعلام نیاز کرده‌اند؛ مأموریت دادیم که از طریق دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی استان یک بررسی کامل و جامع انجام بدهند.

وی افزود: براساس نیازهایی که دستگاه‌های ما دارند و وضع موجود، ساختمان‌های دولتی پس از بررسی دارای شناسنامه و یک بانک اطلاعاتی می‌شوند که در مواقع لزوم اگر دستگاهی نیاز به ساختمان و فضای دولتی داشت؛ با مصوبه شورای برنامه‌ریزی آن را در اختیار قرار بدهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: در نشست امروز نیز سه ساختمان در محمودآباد، بندپی بابل و نوشهر به سازمان‌هایی که درخواست ساختمان اداری داشتند حق بهره‌برداری داده می‌شود و توافقاتی در این زمینه صورت گرفته است.

خیریان‌پور در رابطه با سند جامع گردشگری برای تقویت این بخش از استان نیز بیان کرد: کارگروه مربوطه این سند را تهیه کردند و نهایتاً در شورای برنامه‌ریزی استان با رأی اکثریت اعضا به تصویب رسید.

وی درباره دیگر موضوع مطرح‌شده در نشست یعنی طرح جامع شهر فریم که توسط مسؤولان محلی این منطقه عنوان شده بود، اظهار کرد: پس از بیان نظرات موافقان و مخالفان، در نتیجه با طرح جامع مخالفت و قرار شد برای شهر فریم طرح هادی تهیه شود.

به گزارش فارس، شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان‌ها دارای کارگروه‌های تخصصی است که براساس آیین‌نامه مربوطه، برای تصمیم‌گیری و هماهنگی بهتر در امور برنامه‌ریزی، عمران و توسعه استان، حدود 40 دستگاه اجرایی و نظارتی در این شورا عضویت دارند، تمامی درخواست‌ها پس از بیان نظرات موافقان و مخالفان، با رأی‌گیری تعیین تکلیف می‌شوند