زن اعدامی در نوشهر بخشیده شد

تنها پس از گذشت 10 ثانیه از اجرای حکم اعدام با رضایت اولیای دم زن اعدامی در نوشهر مورد عفو و بخشش قرار گرفت. در نخستین ساعات سحرگاه امروز یکشنبه عروس خانواده‌ای که مادر شوهرش را به قتل رسانده بود برای اجرای حکم قصاص به پای چوبه دار رفت. بر اساس این گزارش قاتل به […]

تنها پس از گذشت 10 ثانیه از اجرای حکم اعدام با رضایت اولیای دم زن اعدامی در نوشهر مورد عفو و بخشش قرار گرفت.

در نخستین ساعات سحرگاه امروز یکشنبه عروس خانواده‌ای که مادر شوهرش را به قتل رسانده بود برای اجرای حکم قصاص به پای چوبه دار رفت.

بر اساس این گزارش قاتل به هویت « فرشته – ب» پس از آنکه حکم قصاص اعدام در محل زندان نوشهر به اجرا در آمد تنها پس از گذشت چند ثانیه دست و پنجه نرم کردن با مرگ با رضایت اولیای دم مقتول مورد عفو و بخشش قرار گرفت و بلافاصله نیروهای حاضر در محل، وی را از بالای طناب دار نجات دادند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قاتل، هفت سال قبل در یکی از روستاهای حوزه قضایی کلاردشت و در جریان یک جر و بحث خانوادگی مادرشوهر پیرش را با ضربات سنگ از پای در آورده بود، گفت: پس از آنکه طناب‌دار به گردن قاتل 28 ساله آویخته شد و صندلی از زیر پایش کشیده شد ناگهان پس از گذشت چند ثانیه از زمان اجرای حکم، فریاد عفو و بخشش خانواده مقتول بلند شد و بدین ترتیب بلافاصله قاتل از بالای طناب‌دار به پایین آورده شد.

کیومرث حمزه صورتی اظهار داشت: با تلاش سریع و به موقع پزشکان حاضر در صحنه اجرای حکم قصاص، حال عمومی محکوم علیه به شرایط عادی خود بازگشت./فارس