معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران؛

رشد ۵۵ درصدی کمک مردم نیکوکار مازندران به نیازمندان

حرف آنلاین: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: مردم نیکوکار استان ۴۴۲ میلیارد تومان، پارسال به نیازمندان کمک کردند. احمد سعادت افزود: کمک مردم نیکوکار استان به نیازمندان در سال گذشته نسبت به سال قبل‌تر ۵۵ درصد رشد داشته است. وی افزود: کمک‌های مردمی در بخش‌های صدقات، اکرام ایتام، زکات، مبتنی بر نیاز […]

حرف آنلاین: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: مردم نیکوکار استان ۴۴۲ میلیارد تومان، پارسال به نیازمندان کمک کردند.

احمد سعادت افزود: کمک مردم نیکوکار استان به نیازمندان در سال گذشته نسبت به سال قبل‌تر ۵۵ درصد رشد داشته است.
وی افزود: کمک‌های مردمی در بخش‌های صدقات، اکرام ایتام، زکات، مبتنی بر نیاز و مراکز نیکوکاری بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه بیشترین کمک‌ها در حوزه مراکز نیکوکاری بوده است، تصریح کرد: نیکوکاران مازندرانی با مشارکت خود در راستای خدمت رسانی به نیازمندان، پیشتاز هستند.

وی از اعتماد مردم نوعدوست استان به کمیته امداد تقدیر کرد و افزود: با مشارکت و همراهی و همدلی نیکوکاران و خیران مازندرانی در کمک به نیازمندان و ایجاد روحیه خودباوری در آنان به نتایج مطلوب دست یافتیم.

سعادت گفت: امسال هم با برنامه ریزی مناسب در تلاشیم تا در راستای جلب مشارکت مردم نیک اندیش استان در ارائه خدمات بهینه به نیازمندان و رفع مشکلات آنان گام‌های موثری برداریم./صداوسیما