دست نشان سرمربی خونه به خونه شد

‘ نادر دست نشان ‘ ، مربی مازندرانی و باسابقه فوتبال کشور کمتر از 48 ساعت پس از گمانه زنی های رسانه ای به عنوان سرمربی به تیم خونه به خونه پیوست . دست نشان که سابقه نسبتا پررنگی در هدایت تیم های فوتبال از لیگ دسته یک به لیگ برتری را دارد ، جایگزین […]

‘ نادر دست نشان ‘ ، مربی مازندرانی و باسابقه فوتبال کشور کمتر از 48 ساعت پس از گمانه زنی های رسانه ای به عنوان سرمربی به تیم خونه به خونه پیوست .

دست نشان که سابقه نسبتا پررنگی در هدایت تیم های فوتبال از لیگ دسته یک به لیگ برتری را دارد ، جایگزین ‘ علیرضا مرزبان ‘ سرمربی برکنار شده تیم مازندرانی شد.

محمد نعمتی ، سخنگوی باشگاه خونه به خونه  با تائید رسمی شدن پیوستن دست نشان به این تیم گفت که این مربی باسابقه فوتبال ساعتی پیش پس از توافق با باشگاه خونه به خونه، تا پایان این فصل رسما به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

دست‌نشان 57 ساله دارای مدرک مربیگری درجه ‘ ای ‘ آسیا و سابقه‌ای قوی در همراهی تیم‌های مختلف برای صعود به لیگ برتر است. مس کرمان در سال 85 ، استیل آذین تهران در سال 88، نفت تهران در سال 89 و نفت آبادان در سال 94 از جمله تیم‌هایی هستند که با هدایت این مربی مازندرانی از رقابت های لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده‌اند.

دست نشان همچنین در سال 87 با تیم پگاه گیلان موفق شد نایب قهرمان رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور شود.این مربی موفق مازندرانی، سابقه هدایت تیم‌های پیام مشهد، شهید قندی یزد، مس کرمان، شهرداری بندرعباس، پگاه گیلان، استیل آذین تهران، نساجی مازندران، ابومسلم خراسان، صنعت ساری، شهرداری اراک، سایپای شمال، ماشین‌سازی تبریز و نفت آبادان را در کارنامه خود دارد.تیم فوتبال خونه به خونه مازندران هفته گذشته و پس از شکست سنگین 3بر صفر برابر بادران تهران با علیرضا مرزبان سرمربی این فصل بابلی ها قطع همکاری کرد.

خونه به خونه عصر امروز در بازی هفته بیست و یکم جام آزادگان در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل برابر تیم پارس جم بوشهر در غیاب مرزبان و پیش از پیوستن دست نشان با هدایت علیرضا امامی فر و لئون استپانیان به میدان رفت .

این دیدار با شکست 2 بر صفر خونه به خونه پایان یافت تا کار برای دست نشان با سقوط دو پله ای دیگر تیم مازندرانی سخت تر شود .تیم خونه به خونه با قبول پنجمین شکست این فصل خود با 32 امتیاز گذشته خود اکنون در رده هشتم جدول رده بندی جام آزادگان قرار دارد .