دستگیری ۱۱۲ نفر از هنجارشکنان چهارشنبه سوری

حرف آنلاین: فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری ۱۱۲ نفر از هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال در استان خبر داد. سردار مرتضی میرزایی از کشف بیش ۲۲۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در شب چهارشنبه آخرسال خبر داد و گفت: در این ارتباط ۱۱۲ نفر از هنجارشکن که موجبات بی نظمی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان را فراهم کرده […]

حرف آنلاین: فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری ۱۱۲ نفر از هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال در استان خبر داد.

سردار مرتضی میرزایی از کشف بیش ۲۲۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در شب چهارشنبه آخرسال خبر داد و گفت: در این ارتباط ۱۱۲ نفر از هنجارشکن که موجبات بی نظمی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان را فراهم کرده بودند، شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

او می‌گوید:با توجه به تعامل و همکاری مردم فهیم استان با پلیس، امسال شاهد کاهش چشمگیر حوادث بوده ایم.
به گفته سردار میرزایی برابر گزارش مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران در شب چهارشنبه آخرسال، شاهد کاهش ۳۰ درصدی مصدومان حوادث ناشی از انفجار موادمحترقه بوده ایم.

برابر آمار مرکز فرماندهی و کنترل پلیس، ۳۵ نفر در حوادث شب گذشته که اکثر آن‌ها نوجوان بودند، مصدوم و ۴ شهروند از ناحیه مچ دست قطع عضو شدند.

این مقام عالی در انتظامی استان با اشاره به همکاری رسانه‌ها به ویژه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی در تهیه و تولید محتوا و انتشار گسترده آن برای پیشگیری و کاهش حوادث شب چهارشنبه آخرسال، نقش رسانه‌ها در فرهنگ سازی و ارتقاء امنیت اجتماعی را در جامعه موثر دانست./باشگاه خبرنگاران