دامداران نگران تامین نهاده‌ها نباشند

حرف آنلاین: معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران از تضمین خرید نهاده‌های دامی برای برای ۶ ماه نخست سال آینده خبر داد. مسعود احمدی حاجی گفت: خرید نهاده دامی برای ۶ ماه نخست سال آینده با قول مساعد وزیر جهاد کشاورزی با تامین ارز مورد نیاز تضمین شده است. او می‌گوید: با ورود نهاده‌هایی که در طول سال […]

حرف آنلاین: معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران از تضمین خرید نهاده‌های دامی برای برای ۶ ماه نخست سال آینده خبر داد.

مسعود احمدی حاجی گفت: خرید نهاده دامی برای ۶ ماه نخست سال آینده با قول مساعد وزیر جهاد کشاورزی با تامین ارز مورد نیاز تضمین شده است.

او می‌گوید: با ورود نهاده‌هایی که در طول سال به استان ارسال می‌شد خلع اندکی در توزیع وجود داشت که با ورود نهاده‌هایی که از طریق بنادر جنوبی و شمالی آزاد شد در ماه‌های بهمن و اسفند جبران شد و نهاده کافی به دست دامداران رسید.

به گفته حاجی توزیع نهاده‌ها برای واحد‌های دام و طیور برای سال آینده هم ادامه داشته و مشکلی در تامین نهاده دامی وجود نخواهد داشت.

امیرآباد بهشهر، فریدونکنار و نوشهر سه بندر مازندران است که پایانه اصلی واردات محصولاتی همچون نهاده‌های دامی و صادرات محصولات داخلی استان و کشور همانند مرکبات به شمار می‌رود.

مازندران به خاطر داشتن چرخه کامل صنعت طیور و حدود هفت میلیون واحد دامی، نقش پر رنگی در تامین مواد پروتئینی مورد نیاز کشور دارد./باشگاه خبرنگاران جوان