حضور 40 هزار مازندرانی در اردوهای راهیان نور

  ساری خبرنگار حرف: معاون اجرایی سپاه کربلا ، با اشاره به  برنامه ریزی برای حضور 40 هزار مازندرانی در اردوهای راهیان نورگفت: دوران دفاع مقدس یکی از دستاوردهای زیبای انقلاب اسلامی است، حاصل ایثارگری و ازخودگذشتگی شهدا و رزمندکان دوران دفاع مقدس عزتی است که امروز ایران در منطقه و دنیا به دست آورده […]

1.2

 

ساری خبرنگار حرف: معاون اجرایی سپاه کربلا ، با اشاره به  برنامه ریزی برای حضور 40 هزار مازندرانی در اردوهای راهیان نورگفت: دوران دفاع مقدس یکی از دستاوردهای زیبای انقلاب اسلامی است، حاصل ایثارگری و ازخودگذشتگی شهدا و رزمندکان دوران دفاع مقدس عزتی است که امروز ایران در منطقه و دنیا به دست آورده است. سرهنگ مجیدی با بیان اینکه راهیان نور فرصت مناسبی است تا فرهنگ انقلابی و آرمان های الهی به نسل جوان نشان داده شود، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یک حماسه و واقعیتی است که کشور را هشت سال درگیر کرد،  در هشت سال دفاع مقدس بیش از 230 هزار نفر از سرمایه انسانی کشور در راه آرمان های انقلاب و دفاع از کیان کشور به شهادت رسیدند. وی توجه به فرهنگ ایثار و شهادت را جزو اعتقادات دینی ایرانیان دانست و خاطر نشان کرد: حاصل دفاع جانانه رزمندگان دوران دفاع مقدس بیمه شدن نظام و انقلاب اسلامی در برابر تهدیدها تا به امروز بوده است. مجیدی با بیان اینکه کمترین حق شهدا بر مردم، قدرانی از زحمت و ایثار آنان است، تاکید کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس مردانی بودند که نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیافتد.

وی با اشاره به این موضوع که اردوی راهیان نور رزمایش بزرگ حماسی و فرهنگی کشور است که توانسته نقش دشمنان علیه انقلاب اسلامی را بر ملا کند،  تصریح کرد: راهیان نور حلقه معنوی ارتباط نسل اول با دیگر نسل های انقلاب اسلامی است. رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلا با بیان اینکه تاکنون بیش از 10 هزار نفر دانش اموز به اردوی راهیان نور غرب اعزام شده اند، اظهار کرد: پیش بینی می شود که مازندران بیش از 40 هزار زائر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب و جنوب غرب کشور اعزام کند. مجیدی بازه زمانی اردوی راهیان نور را از 15 اسفند تا 15 فروردین دانست و اظهار کرد: زائران مازندرانی از یادمان های فتح المبین، فکه، چزابه، دهلاویه، هویزه، طلائیه، شلمچه، اروند و هفت تپه بازدید خواهند کرد. وی با بیان اینکه بیش از 1400 نفر داوطلب مازندرانی برای خادمی راهیان نور نام نویسی کرده اند، تصریح کرد: 400 نفر برای خادمی در یادمان های دوران دفاع مقدس پذیرفته شدند. معاون اجرایی سپاه کربلا با اشاره به برنامه سال تحویل در یادمان هفته تپه، اظهار کرد: مازندران در تمامی یادمان ها برنامه ویژه سال تحویل دارد اما به صورت متمرکز برای سال تحویل در هفت تپه  برنامه ویژه خواهیم داشت. مجیدی خاطر نشان کرد: هفت تپه عقبه لشکر 25 کربلای مازندران بوده است اما نتوانسته ایم هفت تپه را به خوبی به  مردم معرفی کنیم و نیاز است رسانه ها در این زمینه ورود جدی داشته باشند.