جزئیاتی از تصادف بازیکن تیم ملی فوتبال زنان

حرف آنلاین: مادر آرزو حضرتی گفت: فرزندم را بعد از تصادف با اتومبیل شخصی به بیمارستان رساندند. مادر آرزو حضرتی فوتبالیست جوان تیم ملی بانوان گفت: فردی که با آرزو تصادف کرده بود از صحنه متواری شد و افراد حاضر در صحنه تصادف برای انتقال آرزو به اورژانس زنگ زدند و ۸ دقیقه منتظر حضور […]

حرف آنلاین: مادر آرزو حضرتی گفت: فرزندم را بعد از تصادف با اتومبیل شخصی به بیمارستان رساندند.

مادر آرزو حضرتی فوتبالیست جوان تیم ملی بانوان گفت: فردی که با آرزو تصادف کرده بود از صحنه متواری شد و افراد حاضر در صحنه تصادف برای انتقال آرزو به اورژانس زنگ زدند و ۸ دقیقه منتظر حضور گروه امدادی شدند، اما آمبولانس نیامد و مجبور شدند او را با خودروی شخصی به بیمارستان برسانند.

آرزو حضرتی متولد ۱۳۸۳ در قائمشهر که اکنون در تیم سپیدار مازندران بازی می‌کند و سابقه عضویت در تیم ملی جوانان و نوجوانان فوتبال بانوان ایران را در کارنامه دارد ۹ اسفند امسال بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی با او دچار مصدومیت شد و هم اکنون در کما به سر می‌برد.

دکتر هاشم پور رئیس بیمارستان، ولی عصر قائم شهر گفت: بلافاصله بعد از انتقال آرزو حضرتی به این بیمارستان گروهی از متخصصان شامل تیم جراحی مغز و اعصاب، اورولوژی، جراحی فک و صورت و جراح گوش و حلق و بینی بر بالین بیمار حاضر شدند و اقدامات درمانی را آغاز کردند.

او گفت: بیمار به دلیل تصادف در وضعیت افت سطح هوشیاری و کما قرار دارد و روند درمانی این فوتبالیست در جریان است./صداوسیما