جابه‌جایی مسافران نوروزی در شبکه هوایی مازندران

حرف آنلاین: بیش از ۱۰ هزار مسافر نوروزی از فرودگاه‌های استان جابجا شدند. مدیرکل فرودگاه‎های مازندران گفت: در بازه زمانی ۲۵ اسفند پارسال تا ۵ فروردین امسال، ۱۰ هزار و ۴۱۳ هزار مسافر در قالب ۱۲۸ پرواز از طریق فرودگاه‌های مازندران مسافرت کردند. وطن خواه افزود: ۷ هزار و ۴۲۳ نفر در قالب ۹۰ پرواز […]

حرف آنلاین: بیش از ۱۰ هزار مسافر نوروزی از فرودگاه‌های استان جابجا شدند.

مدیرکل فرودگاه‎های مازندران گفت: در بازه زمانی ۲۵ اسفند پارسال تا ۵ فروردین امسال، ۱۰ هزار و ۴۱۳ هزار مسافر در قالب ۱۲۸ پرواز از طریق فرودگاه‌های مازندران مسافرت کردند.

وطن خواه افزود: ۷ هزار و ۴۲۳ نفر در قالب ۹۰ پرواز داخلی و ۷۸۴ مسافر در قالب سه پرواز خارجی در مسیر ساری به نجف اشرف ازفرودگاه بین المللی شهدای ساری و ۸۵۸ مسافر درقالب ۱۰ پرواز از فرودگاه شهدای نوشهر و ۱۳۴۸ مسافر درقالب ۲۲پرواز از فرودگاه شهدای رامسر در این مدت مسافرت کردند.

به گفته وطن خواه؛ امسال نیز همچون سنوات گذشته، فرودگاه‌های سه گانه استان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله گستردن سفره هفت سین، گل آرایی و زیباسازی اماکن و محیط ها، آیین سرنانوازی و نوروزخوانی و مسابقات فرهنگی به استقبال سال نو رفته و درایام نوروز لحطات ماندگاری را برای مسافران نوروزی فراهم کرده است.

او می‌گوید: وزارتخانه راه و شهرسازی و حوزه‌های استانی نیز در این مدت از روند ارایه خدمات و تسهیلات پروازی به مسافران در فرودگاه‌های استان بازدید‌هایی انجام دادند که با رضایمندی مسافران همراه بوده است./صداوسیما