بیانیه شورای هیئات مذهبی مازندران به‌مناسبت حلول ماه رمضان

حرف آنلاین: شورای هیئات مذهبی مازندران با گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان خواستار زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم و جوانان در مساجد و اماکن مذهبی و احیای مناسبت های ماه الهی شد. در بیانیه شورای هیئات مذهبی استان مازندران به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان آمده است: بار دیگر لطف خدا شامل حال ما شده و […]

حرف آنلاین: شورای هیئات مذهبی مازندران با گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان خواستار زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم و جوانان در مساجد و اماکن مذهبی و احیای مناسبت های ماه الهی شد.

در بیانیه شورای هیئات مذهبی استان مازندران به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان آمده است: بار دیگر لطف خدا شامل حال ما شده و عنایت کرده تا یک بار دیگر ماه رمضان را با همه برکاتش تجربه کنیم، خدای بزرگ را شاکریم که این فرصت را در اختیار همه عاشقانش گذاشته تادر این ماه حقیقت وجودی خودشان که همان علت خلقت است را آشکار کند.

مردم خدا جو و شهیدپرور دیار علویان امسال به لطف خدا بهار طبیعت و بهار قرآن فرصتی را برای همه ما فراهم کرده تا بعد دو سال نا خوشایند که ویروس منحوس کرونا کام همه را تلخ کرده و تمام فرصت‌ها را گرفته بود به لطف خدا و همکاری همه مردم و دانشمندان و شکست دادن کرونا. امسال می‌توانیم و باید در کلیه مساجد روستایی و شهری شکوه و عظمت گردهمایی مردم در شب‌های ماه رمضان را در مساجد احیا کنیم و بتوانیم خالصانه و عاشقانه از خداوند ظهور مولایمان و سربلندی و پیروزی انقلاب و نظام اسلامی را بخواهیم.

در ادامه تصریح شده است: مردم خداجوی، عزتمند و عزیز استان بیایید این فرصت را غنیمت شمرده و زمینه حضور حداکثری جوانان عزیز را در مساجد فراهم کنیم و برای دیگر اقشار جامعه که چشمشان به این شب‌های پرخیر برکت و همت بلند شماست تلاش کنیم.

در این بیانیه بر لزوم توجه به نیازمندان و بیماران تاکید شد و آمده است:

دست درماندگان را بگیریم، شاید تا بهار قر آن دیگر فرصتی نباشد، پس چه قدر خوب است تا هستیم کاری بکنیم و از مسئولان استان می‌خواهیم تا سری به شرکت‌های تولید کننده و توزیع کننده مواد غذایی و پروتئینی بزنند و جلوی سواستفاده وفرصت طلبی بعضی از فرصت طلبان را بگیرند، از بازرگانان و تولید کنندگان و توزیع کنندگان مواد غذایی و پروتئینی وگوشتی استان هم می‌خواهیم با مردم مؤمن و روزه دار همراهی کرده و حرمت این ماه را نگه دارند و رعایت انصاف را داشته باشند./مهر