بهانه های بنی اسرائیلی آمریکا برای خروج از برجام

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه احتمال خروج آمریکا از برجام ضعیف است، گفت: طرح مسائل جدید بهانه‌گیری آمریکایی‌ها برای ورود به مذاکره در موضوع موشکی است. ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خانه‌ملت، در خصوص خروج احتمالی آمریکا از برجام، گفت:احتمال خروج آمریکا از برجام خیلی ضعیف است زیرا اولین متضرران خروج […]

1

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه احتمال خروج آمریکا از برجام ضعیف است، گفت: طرح مسائل جدید بهانه‌گیری آمریکایی‌ها برای ورود به مذاکره در موضوع موشکی است.

ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خانه‌ملت، در خصوص خروج احتمالی آمریکا از برجام، گفت:احتمال خروج آمریکا از برجام خیلی ضعیف است زیرا اولین متضرران خروج از برجام آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها هستند. اروپایی‌ها هم از همین رو در تلاشند تا از بر هم زدن این توافق جلوگیری کنند.

نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با این حال آمریکایی‌ها در دو دلی بر هم زدن توافق برخوردهایی را از خود بروز دادند که نشان‌دهنده خروج از برجام است اما در عمل به این موضوع نمی‌پردازند زیرا افکار عمومی نسبت به این موضوع عکس‌العمل نشان خواهد داد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در هر شرایط موضع درونی و بیرونی واحدی را باید اتخاذ کند تا به هر اقدام منفی آنها پاسخ قاطعی دهد. اقتدار و دیپلماسی فعال از جمله مواضعی است که ایران در برابر تصمیم‌های آمریکایی‌ها اتخاذ خواهد کرد.

نانواکناری با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی باید هوشیارانه مواضعی را اتخاذ کند، تصریح کرد: این مواضع برای مواقعی است که آنها به دنبال بر هم زدن توافق باشند در غیر این صورت رفتار برابر و متعهدانه را در پیش خواهیم گرفت .

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: تغییر و تحولات در کاخ سفید و انتصاب افراد مخالف ایران منجر به خروج آمریکا از برجام نخواهد شد، آمریکایی‌ها هم به راحتی دست به اقدام نابخردانه‌ای نخواهند زد زیرا متضرر خواهند شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح مسائل جدید و تغییر و تحولات درونی و بیرونی آمریکا بهانه‌گیری برای ورود به مسائل جدید است تا بتوانند مذاکره در موضوع موشکی را به راه بیندازند، از همین رو جمهوری اسلامی باید هوشیارانه اقدام منفی آنها را پاسخ دهد تا آنها رو به جلو حرکت نکنند.