برگزاری جشنواره گل نرگس در جویبار

بخشدار مرکزی جویبار گفت: در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشنواره گل نرگس در ۴۰ غرفه در زمینه های صیدو صیادی، ادوات کشاورزی و محصولات زراعی برگزار می شود. به گزارش حرف، محمد مدانلو در جلسه کمیته اطلاع رسانی جشنواره گل نرگس در جهاد کشاورزی شهرستان جویبار با اشاره به اینکه این شهرستان […]

3
بخشدار مرکزی جویبار گفت: در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشنواره گل نرگس در ۴۰ غرفه در زمینه های صیدو صیادی، ادوات کشاورزی و محصولات زراعی برگزار می شود.
به گزارش حرف، محمد مدانلو در جلسه کمیته اطلاع رسانی جشنواره گل نرگس در جهاد کشاورزی شهرستان جویبار با اشاره به اینکه این شهرستان با زیرکشت ۲۵ هکتار تولید گل نرگس جزو شهرستانهای برتر این محصول در استان مازندران است، اظهار کرد: بزرگترین هدف این جشنواره تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی است و همچنین بنا داریم این محصول زراعی که تولید آن در این شهرستان شاخص بوده به عنوان یک برند در استان و کشور معرفی کنیم.
وی با اعلام اینکه در شهرستان جویبار ۴۰ نوع محصول کشاورزی با کیفیت عالی تولید می شود، افزود: در تکنولوژ ی وروش های نوین علم کشاورزی نیز این شهرستان سرآمد بوده وباید از تمامی ظرفیت های شهرستان برای شناسایی صنعت کشاورزی بهره ببریم.
بخشدار مرکزی بیان کرد: زمان دقیق برگزاری این جشنواره مشخص نیست ، اما این جشنواره در مدت ۳ روز در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری کارگاههای علمی و ترویجی با عنوان کشت جایگزین در مقابله با کم آبی و دوره های آموزشی کشاورزی نیز از دیگر برنامه های جانبی جشنواره گل نرگس در شهرستان جویبار است./ مهر