برندسازی صنایع دستی در ۱۳ شهر و روستای مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از برند سازی در ١٣ شهر و روستای دارای قابلیت صنایع دستی در استان خبر داد. به گزارش حرف، سیف الله فرزانه درجلسه عملیاتی کردن پروژه برند سازی در شهر ها و روستاهای مازندران به منظور تحقق اهداف مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: شناخت موانع و چالش […]

2

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از برند سازی در ١٣ شهر و روستای دارای قابلیت صنایع دستی در استان خبر داد.

به گزارش حرف، سیف الله فرزانه درجلسه عملیاتی کردن پروژه برند سازی در شهر ها و روستاهای مازندران به منظور تحقق اهداف مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: شناخت موانع و چالش ها و پتانسیل ها و فرصت ها، آشنایی کامل با اصول و مبانی برندسازی، جهت رشد صادرات صنایع دستی مازندران ضروری است.

وی با اشاره به سهم بالای مازندران در صادرات صنایع دستی گفت: شناسنامه دار کردن تولیدات، هویت بخشی و بسته بندی، خلاقیت و نوآوری در صنایع دستی در سال جاری انجام شده است.

فرزانه ضمن قدردانی از هنرمندان رشته های صنایع دستی گفت: تلاش همه ما باید بازگشت صنایع دستی فاخر مازندران به خانه های مردم ایران باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: برند سازی در ١٣ شهر و روستای شهرستان های بهشهر، ساری، جویبار، سوادکوه، بابل، آمل، بابلسر، نور، نوشهر، چالوس، تنکابن، کلاردشت و رامسر در رشته های همچون گلیمچه متکازین، منبت، سفال سنتی، جاجیم، معرق چرم، سفال و سرامیک، لاک تراشی، نمدمالی و جوراب بافی، ساچیم و چادر شب، انجام خواهد شد./ مهر