در انتظار طرح های کاربردی احزاب برای توسعه مازندران

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مازندران گفت: احزاب مازندران طرح های کاربردی برای توسعه استان ارائه کنند. احمد حسین زادگان در دومین نشست هم اندیشی با نمایندگان احزاب در مازندران گفت: یکی از رویکردهای جدی دولت دوازدهم بحث اجتماعی است و نیازمند برنامه‌ریزی صحیح برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله ضرورت‌های اجرایی توسعه اجتماعی کشور […]

1

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مازندران گفت: احزاب مازندران طرح های کاربردی برای توسعه استان ارائه کنند.

احمد حسین زادگان در دومین نشست هم اندیشی با نمایندگان احزاب در مازندران گفت: یکی از رویکردهای جدی دولت دوازدهم بحث اجتماعی است و نیازمند برنامه‌ریزی صحیح برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله ضرورت‌های اجرایی توسعه اجتماعی کشور به شمار می‌رود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینكه امروزه احزاب به این باور رسیده‌اند که فعالیت و پویایی بیش از پیش آنها پرداختن به تمام مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است، تاكید كرد: مشارکت گسترده و فعال احزاب مختلف در نهادهای اجتماعی ضروری است.

حسین زادگان با بیان اینكه احزاب نیازهای واقعی گروه های اجتماعی، ارتباط سازنده درون گروهی بین اعضا و هواداران را تبدیل به ارتباط سازنده با ملت و حاکمیت كنند، افزود: در این صورت درخواست ها در مسیر پاسخ گیری مناسب قرار گرفته و مشارکت مدنی در جامعه افزایش می یابد.

وی توجه به آموزش و تربیت متخصصان علاقمند به فعالیت های سیاسی و اجتماعی را مهم دانست و گفت: اولویت پژوهش های کاربردی و توسعه ای مشترک بین استانداری، مراکز علمی _ پژوهشی و احزاب استان در بخش کارکردهای اجتماعی و سیاسی به همراه دسته بندی نتایج خواهد بود که قابلیت ارائه علمی در کارگاه ها و سمینارهای آموزشی را داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینكه معتقد به استفاده از خرد جمعی هستم، گفت: از همه افراد و احزاب با هر تفكر حزبی در استان می خواهیم در بخش های مختلف برنامه كاربردی ارائه دهند.

این مسئول با بیان اینكه احزاب طرح های كاربردی برای توسعه استان ارائه دهند، اظهار كرد: طرح ها و ایده های جدید کارآفرینی و اشتغال زایی متناسب با آمایش سرزمینی در جشنواره ی “احزاب ایده پرداز” جمع آوری، ثبت و حمایت می شود.

حسین زادگان ادامه داد: تحزب و حزب گرائی هر جامعه ای را به سمت توسعه پایدار و منطقی سوق می دهد و اگر بخواهیم در جامعه ایران اسلامی در مسیر مناسب و توسعه منطقی حرکت کنیم باید به تشکل ها و احزاب شناسنامه دار توجه داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مازندران در پایان نشاط و امید را کلید واژه اصلی امروزه کشور دانست و بیان کرد: ما به عنوان مسئول دولتی وظیفه داریم بستر سازی مناسب برای فعالیت احزاب و تشكل های غیردولتی ایجاد كنیم.