سازمان بسیج هنرمندان مازندران پس از رحلت هنرمند بسیجی نادر طالب زاده بیانیه‌ای صادر کرد؛

اصحاب فرهنگ و هنر در سوگ مرحوم نادر طالب‌زاده

حرف آنلاین: رحلت مرحوم نادر طالب زاده هنرمند مخلص و بسیجی جبهه انقلاب اسلامی، اصحاب متعهد فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی را به سوگ نشاند.

بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران، در خصوص وفات شهادت گونه هنرمند بسیجی مرحوم نادر طالب زاده به شرح زیر است؛

*من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا*

هنرمند مخلص و بسیجی جبهه انقلاب اسلامی، برادر بزرگوار و انقلابی، حاج نادر طالب زاده به دوستان شهیدش پیوست، و اگر چه خود به دیدار معبود معشوق شتافت، اما اصحاب متعهد فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی را به سوگ نشانید.

مرحوم طالب زاده که سال‌‌های عمرش را در خط مقدم جبهه‌های نبرد با دشمنان بشریت گذراند، در عرصه فیلم، سینما، تلویزیون، رسانه، و مدیریت فرهنگی هنری آثار ماندگاری را به یادگار گذاشت که سالیان سال، پس او مورد بررسی و افتخار مجموعه مسئولان و هنرمندان بسیجی ایران و جهان قرار خواهد گرفت.

این یاور مخلص شهیدان، در طول عمر انقلابی‌اش که از سال ۱۳۵۹ آغاز شد، تا پایان عمر، هیچگاه خاکریز فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی را ترک نکرد و حقیقتا به مثابه یک سردار بی‌نظیر، همچون شهید یگانه سید مرتضی آوینی فعالیت‌های متعدد و متنوع و موثر خود را در سنگر ایمان و مقاومت ادامه داد و همواره برای حفظ و گسترش اهداف و آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی پای فشرد.

جانباز بسیجی و قهرمان نادر طالب‌زاده، از میان ما رفت، اما با رحلت شهادت‌گونه‌اش بار دیگر در گوش مسئولان فرهنگ و هنر، و هنرمندان مومن و متعهد این نجوا را با صدای بلند سرود که باید همچون شهید آوینی، بمیریم پیش از آن که بمیرانندمان؛ و همچون شهید حاج قاسم، شهید باشیم تا به شهادت برسیم.

این وصیت الهی هرگز در بستر مقصود آرام نمی‌گیرد، مگر با انجام فعالیت‌های درست، هنرمندانه، متعهدانه، و ارزشمند فرهنگی، هنری، و صد البته مسئولیت به هدف رسانیدن آن بر شانه‌های مسئولان و هنرمندان استان مازندران و کشور، به‌ویژه بسیجیان و متعهدان انقلاب اسلامی قرار دارد.

سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران، ضمن گرامیداشت درگذشت این هنرمند بسیجی جبهه مقاومت در روز جهانی قدس، ضایعه فقدان او را به تمامی دغدغه‌مندان و آزاداندیشان عرصه فرهنگ، هنر، فیلم، سینما، و رسانه تسلیت عرض می‌نماید.