استاندار مازندران در خیابان جام جم چه گفت؟

استاندار مازندران شب گذشته به خیابان جام جم رفت تا در برنامه زنده تلویزیونی کارنامه از برنامه هایش برای شتاب بخشیدن به توسعه استان با مردم سخن بگوید. به گزارش حرف، مدیرکل صداوسیمای مرکزمازندران نیز که چند روزی است فعالیت خود را در شبکه استانی ,اغاز کرده است,در نخستین رویکرد خود برای توسعه استان و […]

n83115261-72685216
استاندار مازندران شب گذشته به خیابان جام جم رفت تا در برنامه زنده تلویزیونی کارنامه از برنامه هایش برای شتاب بخشیدن به توسعه استان با مردم سخن بگوید.
به گزارش حرف، مدیرکل صداوسیمای مرکزمازندران نیز که چند روزی است فعالیت خود را در شبکه استانی ,اغاز کرده است,در نخستین رویکرد خود برای توسعه استان و همراهی با استاندار مازندران,برنامه ای متفاوت را تولید و محقق کرد.
کارنامه برنامه ای یکسویه نبود و مردم هم دیدگاه ها و مشکلات شان را از طریق دوربین برنامه با نماینده عالی دولت در مازندران در میان گذاشتند.
استاندار مازندران در نخستین گفتگوی زنده خود,واقعیت های موجود استان,ظرفیت ها و موانع را بی پرده و صمیمی با مردم مطرح کرد .
مجید حسین زادگان در این برنامه بارها به نقش محوری مردم و رسانه ها برای برون رفت از وضعیت کنونی تاکید کرد و قول داد که موانع مشارکت مردم برای ابادانی و سازندگی استان را برخواهد داشت.
بهره گیری از کارافرینان موفق,اقتصادی کردن کشاورزی,مشارکت تمامی دستگاهها برای رونق صنعت گردشگری,ارتقای سهم مدیریتی بانوان,نشاط اجتماعی جوانان,پیوست فرهنگی ,زیست محیطی و رسانه ای تمامی پروژه ها,اعتماد به جوانان در تمامی عرصه ها,پرهیز از تعصبات قومی و منطقه ای برای پیشرفت مازندران یکپارچه,ارتباط مردمی تمامی مدیران استان,واگذاری پروژه های نیمه تمام به مردم,مد
مدیریت پسماند در شهرهای استان,بهره گیری از ظرفیت و پیگیری مجمع نمایندگان استان,توجه به اقتصاد دریا و ساحل و تقویت داشته های فرهنگی و میراثی استان از جمله مهمترین موضوعاتی بود که استاندار مازندران به عنوان برنامه های الویت دار خود برشمرد.
استاندران مازندران در پایان برنامه با زبان محلی با مخاطبان سخن گفت و ارزو کرد مردم قدر سنت های اصیل و انسانی خود,انقلاب و شهدایی که جان خود را برای سرافرازی ایران اسلامی فدا کردند,بدانند.