اخبار ویژه روزنامه حرف مازندران /6آبان ماه

اقای معاون به دنبال استانداری با اعلام شرایط سرپرستی محمد اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی، یکی از معاونان استانداری در تلاش برای به دست آوردن کرسی و مسند استانداری مازندران است. شنیده های روزنامه حرف مازندران، حاکیست وی که خود را به اسلامی نزدیک دانسته و تلاش می کند القا کند که با […]

1953281_141

اقای معاون به دنبال استانداری

با اعلام شرایط سرپرستی محمد اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی، یکی از معاونان استانداری در تلاش برای به دست آوردن کرسی و مسند استانداری مازندران است.

شنیده های روزنامه حرف مازندران، حاکیست وی که خود را به اسلامی نزدیک دانسته و تلاش می کند القا کند که با رفتن اسلامی به ساختمان دادمان گزینه معاونت وزرات راه است، در رایزنی برای رسیدن به کرسی استانداری است.

از ابتدا روزنامه حرف هشدار داده بود که رفتن اسلامی از مازندران، آغاز صف کشی گزینه های ریز و درشت برای رسیدن به جایگاه استانداری است.

 

مقصران بی اخلاقی در شورای شهر چه می شوند؟

انتشار ماجرای بی اخلاقی در شورای اسلامی شهر بابل، موجی از تاسف و دل نگرانی را در میان افکارعمومی ایجاد کرد. زیرسوال رفتن جایگاه شورا با حضور یک زن در میان اعضای این شورا و کشیده شدن به دام بی اخلاقی موجب استعفای چهار نفر از اعضای این شورا شد.

اگرچه اعضای شورای شهر مقصران این حادثه قلمداد شده و در انتظار مجازات شدند اما به نظر می رسد دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی باید بیش از گذشته به افرادی که برای این اعضا دام پهن کردندتوجه داشته باشند. اما در این میان برخی افراد خارج و داخل شهرداری و شورای شهر و وابستگان آنها برای اعضای شورا دام پهن کردند و گفته می شود سابقا نیز این دام گذاری را نیز انجام داده بودند، هیچ خبری از مجازات هایشان نیست.

افکار عمومی منتظر است تا افرادی را که با کشاندن جایگاه شورا به ابتذال و بداخلاقی موجبات نگرانی مردم و ملت را فراهم می کنند نیز مجازات شوند.

 

 

اعضای جدید شورای شهر بابل هم دست به کار شدند!

 

به نظر می رسد هنوز شورای شهر بابل در تیتر اخبار رسانه ها قرار داشته باشد و حاشیه از این شورا تمام شدنی نباشد.

شنیده های روزنامه حرف مازندران، حاکی است اعضای جدید شورای شهر بابل نیز دست به کار شده و هنوز عرق جایگزینی اشان هنوز خشک نشده به فکر تبادل نیرو و مهره گماری و تیم بندی در شهرداری هستند.

انتصاب های اخیر در شهرداری بابل که از وابستگان برخی اعضای شورا به شمار می روند، شاید بهانه ای دیگر برای آغاز یک تذکر به اعضای جدید باشند که وارد تیم بندی و دسته بندی نشده تاخدای نکرده دچار حوادث و مسائل جدیدی نشوند.

ماجرای شنیدنی استعفای شهردار نکا!

عصر روز چهارشنبه دوم آبان ماه، شهردار نکا بدون سرو صدا برکنار و سرپرست جدید شهرداری نکا توسط اعضای شورای اسلامی شهر نکا معرفی شد.

این در حالی است که ساعتی بعد از اعلام قبول استعفای سیدمهدی احمدی شهردار نکا توسط شورای اسلامی شهر نکا در فضاهای مجازی، متنی از شهردار در فضاهای مجازی منتشر شد که در متن نامه سیدمهدی احمدی در مورد علل استعفا آمده است:

با توجه به تاکید مجدد وزارت کشور مبنی بر سکونت شهرداران در محدوده قانونی شهر؛ مجبور به استعفا شدم.

طی مسیر ساری – نکا در طول یکسال؛ مشکلاتی برایم به دنبال داشت که تاکید وزارت محترم کشور مبنی بر سکونت شهرداران و فرمانداران در محل خدمت و عدم تمایل خانواده اینجانب برای سکونت، موجب شد در تاریخ هفتم مهر ماه یعنی بیست روز قبل از پایان خدمت یکساله‌ام استعفایم را تقدیم ریاست محترم شورا کنم.در هر حال منتظر تصمیم نهایی شورا و تایید کمیته انطباق فرمانداری هستم.

مذاکراتی هم مبنی بر سکونت و بازگشت به شهرداری داشتیم که در صورت رضایت خانواده این امر ممکن خواهد بود.

اگر چه استعفا بدون اطلاع قبلی و بدون دعوت از من در صحن شورا مطرح شد؛ ولی بنده استعفا را حدود ۲۵ روز پیش تقدیم شورا نمودم لذا از علما؛ بزرگان و همه مسؤولان و شهروندان نکایی بخاطر این تعجیل عذرخواهی می‌کنم و حتما اقدامات انجام گرفته در طی یکسال گذشته به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید.

شنیده‌ها حاکیست استعفا که یک ماه پیش به ریاست شورا داده شد بدون هماهنگی و اطلاع و حتی در غیاب شهردار و یکی از اعضای شورا که در همان زمان برای پیگیری مطالبات شهرداری در سازمان برنامه و بودجه استان حضور داشتند مطرح شد.کمیته انطباق شهرستان ماهیت این جلسه را دارای مشکل دانسته و مصوبه تائید استعفای شهردار توسط شورای شهر را رد کردند.