اخبار ویژه روزنامه حرف مازندران / ۲۲ آبان

*ترافیک کاندیداهای مجلس در غرب مازندران یکی از سوژه های قابل بحث سیاسی مازندران در ماه های اخیر، مطرح شدن نام افراد و چهره ها برای انتخابات نمایندگی مجلس در حوزه نوشهر و چالوس و نیز رامسر و تنکابن است. شنیده های روزنامه حرف مازندران حکایت از آن دارد که تغییرات در کابینه دولت و […]

*ترافیک کاندیداهای مجلس در غرب مازندران

یکی از سوژه های قابل بحث سیاسی مازندران در ماه های اخیر، مطرح شدن نام افراد و چهره ها برای انتخابات نمایندگی مجلس در حوزه نوشهر و چالوس و نیز رامسر و تنکابن است.

شنیده های روزنامه حرف مازندران حکایت از آن دارد که تغییرات در کابینه دولت و فرصت نیافتن تعدادی از مازندرانی ها برای رسیدن به پست های وزارتخانه ای، انگیزه ها برای کاندیداتوری در غرب استان را افزایش داده است.

خبرها حاکیست انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب مازندران، یکی از پرترافیک ترین حوزه های انتخابیه در سال آتی خواهد بود.

حس این امر راه یافتن چهره های مقتدرتر و کاربلدتر به مجلس شورای اسلامی از این حوزه خواهد بود اما راه افتادن جریان تخریب و زد و بندهای سیاسی چهره زشت دیگر این مساله به شمار خواهد رفت.

روزنامه حرف در شماره های بعدی این ستون، نام چهره های شناخته شده مطرح برای کرسی های مجلس در مازندران را معرفی خواهد کرد.

*هیات دولت حریف چنددستگی مازندرانی ها!

جلسه روز یکشنبه هیات دولت که موثق یا غیرموثق قرار بود به معرفی استانداران جدید مازندران، سمنان و البرز و برخی استان های دیگر اختصاص یابد منتظران را همچنان منتظر گذاشت.

بنابر شنیده های حرف مازندران، اختلاف نظر شدید و فشار های بیش از اندازه نمایندگان مازندران برای انتصاب استاندار منصوب به خود، موجب شد که فعلا خبری از انتصاب استاندار جدید برای مازندران نباشد.

چنددستگی مازندران ها در مجلس و نیز اختلاف نظر برخی اعضای هیات دولت بر سر گزینه استاندار مازندران موجب به تعویق افتادن این انتصاب شده است.

*آقای شهردار استاندار نمی شود اما…

تقلا برای استاندار شدن در میان مدیران مازندرانی ادامه دارد. یکی ازشهرداران شناخته شده استان که از دوره های گذشته برای تصدی پست استانداری تلاش می کند، در ناامید شدن از به دست گرفتن سکان استانداری مازندران برای رسیدن به استانداری استان همسایه تلاش می کند.

بنابر شنیده های روزنامه حرف مازندران، این مسئول پرتلاش برای رسیدن به پست استانداری، در حالی که تا یک روز پیش از تشکیل جلسه روز یکشنبه خود را استاندار استان “س” معرفی می کرد،  با عدم معرفی استانداران جدید در جلسه هیات دولت، ناگهان آب ها را بر روی آسیاب ریختند.

حالا با سبز شدن نشانه های استاندار نشدن اقای شهردار، وی و همراهانشان در تلاش برای انتصاب استاندار غیربومی دیگر برای مازندران هستند و از یکی از گزینه ها قول معاونت استانداری ایشان را گرفته اند.

*چالشی به نام واحد خودگردان دانشگاه علوم پزشکی در رامسر

مسئولان و متولیان بهداشت و درمان واحد خودگرانی بین المللی علوم پزشکی را در شهرستان رامسر یک چالس برای حوره سلامت این منطقه می دانند.

براساس شنیده های روزنامه حرف، در بازدید مسئولان از بیمارستان سجاد رامسر یکی از مسئولان بهداشتی منطقه گفته است دانشگاه بین الملل برای ما فرصت نبوده و به عنوان یک چالش است زیرا پزشک به عنوان عضو هیئت علمی حقوق آنچنانی دریافت می کنند ولی سرویس دهی نمی کنند درحالی که دانشگاه بین الملل باید تحرک پذیری بیشتری داشته باشد.

وی افزوده: داروخانه ۱۳ آبان بیمارستان امام سجاد بیشتر داروها حتی سرم معمولی را ندارد و باید سیستم خود را تجهیز کند که این چالش باید حل شود. همچنین برای استفاده از خدمات درمانی کلینیک تخصصی بیمارستان امام سجاد (ع) به مردم حق می دهیم از فرصت ایجاد شده استفاده کنند و باید چالش های روبرو حل شده و پروانه بهره برداری آن به نام شبکه بهداشت و درمان صادر شود.

گفته می شود این کلینیک مستقل بوده و درآمد و هزینه ها بر اساس تعرفه دولتی است و متخصصین در این کلینیک مشغول بکار هستند و پزشکان چون در مطب نیز کار می کنند وقت خود را در آنجا نیز صرف می کنند.