احداث نخستین فرودگاه اطفای حریق شمال کشور در آمل/ زندان آمل توسط دولت خریداری و به ارشاد تحویل داده می شود

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از احداث نخستین فرودگاه اطفای حریق شمال کشور در این شهرستان خبرداد و درباره آخرین وضعیت زندان این شهرستان گفت: این زندان توسط دولت خریداری و به اداره ارشاد شهرستان تحویل داده می شود. به گزارش حرف آنلاین، عزت الله یوسفیان ملا در جلسه شورای اداری شهرستان آمل […]

pic-27487-1444550524

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از احداث نخستین فرودگاه اطفای حریق شمال کشور در این شهرستان خبرداد و درباره آخرین وضعیت زندان این شهرستان گفت: این زندان توسط دولت خریداری و به اداره ارشاد شهرستان تحویل داده می شود.

به گزارش حرف آنلاین، عزت الله یوسفیان ملا در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با اشاره به اینکه در بودجه سال جاری دو مصوبه برای این شهرستان درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: در مصوبه نخست دولت مکلف شده است با توافقی با قوه قضاییه زندان آمل را خریداری و در اختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا شهرداری قرار دهد که به احتمال زیاد در اختیار اداره ارشاد قرار خواهد گرفت.

وی با اعلام اینکه بنا به خواست دولت این زندان به فرهنگسرا تبدیل می شود، عنوان کرد: در این طرح اعتباری از شهرستان برای خرید آن صرف نخواهد شد.

 

*احداث نخستین فرودگاه اطفای حریق شمال کشور در آمل

 

نماینده مردم آمل با تاکیدبر اینکه در مصوبه دوم بودجه امسال، مطالعه و اجرای فرودگاه اطفای حریق، توریستیو تفریحی شهرستان آمل دیده شده است، افزود: در این طرح زمین متعلق به شهرستان آمل خواهد بود و از وزارت جهاد به وزارت راه منتقل می شود. اسناد زمین برای تعیین تکلیف و واگذار به نهاد ریاست جمهوری رفته و در ردیف بودجه امسال تعیین تکلیف می شود.

وی با بیان اینکه هواپیماهای مورد نیاز این فرودگاه از محل هواپیماهای موجود در آشیانه های کشور تامین می شود تا بتواندبه اطفای حریق جنگل های شمال کشور کمک کند، گفت: جنگل های شمال کشور به کرات دچار آتش سوزی می شوند و بالگردها هیچ گاه نمی توانند به خوبی آتش را مهار کنند مگر اینکه باران ببارد اما هواپیماها به خوبی می توانند در این زمینه عمل کنند.