آماده‌باش کامل اورژانس مازندران در روز طبیعت

حرف آنلاین: رییس اورژانس مازندران از آمادگی این سازمان برای ارائه خدمات در روز سیزده فروردین خبر داد. رضا حبیبی ساروی با اعلام این مطلب گفت: اورژانس مازندران در روز سیزده فروردین با اعلام آماده باش و استقرار همه امبولانس‌ها در میادین و مکان‌های پرتردد و مسیر‌های جاده ای، آماده ارائه خدمات به مردم عزیز […]

حرف آنلاین: رییس اورژانس مازندران از آمادگی این سازمان برای ارائه خدمات در روز سیزده فروردین خبر داد.

رضا حبیبی ساروی با اعلام این مطلب گفت: اورژانس مازندران در روز سیزده فروردین با اعلام آماده باش و استقرار همه امبولانس‌ها در میادین و مکان‌های پرتردد و مسیر‌های جاده ای، آماده ارائه خدمات به مردم عزیز میباشد.

وی همچنین از مردم عزیز درخواست کرد که از مصرف قارچ‌های موجود در طبیعت خودداری کنند و با توجه به شرایط جوی، نکات ایمنی جهت جلوگیری از مسمومیت با مونوکسید کربن (CO) هنگام استفاده از وسایل گاز سوز و ذغال را در نظر داشته باشند. (عدم استفاده از وسایل گازسوز و ذغال در چادر مسافرتی).

رییس اورژانس ادامه داد، مسافران همچنین از استقرار و نصب چادر در مناطق ساحلی رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی به خصوص در مناطق با شیب زیاد و مسیل‌ها خودداری کنند.

حبیبی ساروی گفت: مردم عزیز از مسیر‌های منتهی به رودخانه‌ها با داشتن جریان سیل تردد نکنند و از تردد در زمان بارندگی شدید از مسیر‌های کوهستانی بعلت امکان ریزش سنگ خودداری کنند.

او تاکید کرد، در هنگام بروز حادثه سریعا با تلفن ۱۱۵ اورژانس تماس بگیرید./صداوسیما