آغاز به‌کار سومین رویداد ملی صنعتی کسب‌و‌کار با عنوان کوک

حرف آنلاین: سومین رویداد ملی صنعتی کسب و کار با عنوان”کوک” از روز یک‌شنبه 15 اسفند 1400 با حضور جمع کثیری از فعالان عرصه صنعت و دانشگاه به میزبانی دانشگاه مازندران و به همت مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه آغاز شد. حجت غنودی رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه مازندران در خصوص […]

حرف آنلاین: سومین رویداد ملی صنعتی کسب و کار با عنوان”کوک” از روز یک‌شنبه 15 اسفند 1400 با حضور جمع کثیری از فعالان عرصه صنعت و دانشگاه به میزبانی دانشگاه مازندران و به همت مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه آغاز شد.

حجت غنودی رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه مازندران در خصوص برگزاری این رویداد در دانشگاه مازندران گفت: اگرچه کلاس‌های درس دانشگاه هم‌چنان مجازی است و دانشگاه‌ها، شور و هیجان و نشاط دانشجویی پیش از کرونا را ندارد اما علی‌رغم این فضا، مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه، هم‌چنان مرکز ثقل شوق‌آفرینی و حرکت بخشی در دانشگاه مازندران است.

غنودی خاطرنشان کرد: سومین رویداد صنعتی و فنآورانه کسب و کار که “کوک” خوانده می‌شود با ۱۰۹ شرکت‌کننده از صنعت و دانشگاه، تلاش می‌کنند شعار”ما می‌توانیم” را در فضای طرح‌های نوپدید و خلاقانه به عرصه نوآوری و دانش بنیان به تصویر درآورند.

رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه مازندران در خصوص چگونگی برگزاری این رویداد بیان داشت: در این رویداد ۳روزه ابتدا شرکت‌کنندگان، ایده‌های خود را ارایه می‌دهند، سپس تیم‌سازی و بعد از آن پرورش ایده صورت می‌گیرد. در روز اختتامیه نیز تیم‌ها ایده خود را به‌صورت حضوری برای داوران ارایه می‌دهند تا هیات داوری هفت نفره برای سکونشینان رده‌های اول تا سوم اعلام رای کند.

شایان ذکر است: جشنواره حرکت‌بخشی که پانزدهم تا هجدهم اسفند از ساعت ۹ تا ۱۹ در سالن ورزشی حضرت قائم(عج) پردیس دانشگاه مازندران برگزار می‌شود، مشتاق قدم‌های دلگرم‌کننده دانشگاهیان، صنعت‌گران و کارآفرینان است. هم‌چنین مراسم اختتاحیه این رویداد ساعت ۱۰صبح روز چهارشنبه هجدهم اسفند در سالن اجتماعات دانشکده هنر و معماری برگزار خواهد شد.