جیب پرسپولیس پر می شود

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ادامه دارد تا شاگردان یحیی گل محمدی با آمادگی هرچه بیشتر راهی ریاض عربستان شوند. مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس که وعده خبر خوش خود را با تمدید مالی دوساله قرارداد یحیی گل محمدی عملی کرد منبع مالی دیگری […]

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ادامه دارد تا شاگردان یحیی گل محمدی با آمادگی هرچه بیشتر راهی ریاض عربستان شوند.

مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس که وعده خبر خوش خود را با تمدید مالی دوساله قرارداد یحیی گل محمدی عملی کرد منبع مالی دیگری را برای پرداخت طلب اعضای تیم فراهم کرده است.

صدری که ۴۰ درصد از طلب اعضای تیم را پرداخت کرده بود قصد دارد باقیمانده آن را تا قبل از بازی با الهلال به حساب بازیکنان و مربیان تیم واریز کند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس که این روزها فعالیت خود را برای جلب رضایت هواداران از سر گرفته است همچنان شانس اندکی برای انتخاب به عنوان مدیر عامل سرخپوشان دارد اما تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در صورت جدایی نیز نام نیکی از خود بر جای بگذارد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۱:۳۰ شنبه هفته آینده ۲۴ مهرماه مقابل الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض برگزار می‌شود.