امیدوارم زودتر صعود کنیم

علیرضا جهانبخش کاپیتان ایران در این مسابقه توانست گل تساوی را برای کشورمان به ثمر برساند. این سومین گل جهانبخش در این مرحله از مسابقات است. جهانبخش که به عنوان بهترین بازیکن دیدار با کره جنوبی انتخاب شده بود، در گفتگو با برنامه «سلام صبح بخیر» گفت: خدا را شاکرم که در این مسیر مقدماتی […]

علیرضا جهانبخش کاپیتان ایران در این مسابقه توانست گل تساوی را برای کشورمان به ثمر برساند. این سومین گل جهانبخش در این مرحله از مسابقات است.

جهانبخش که به عنوان بهترین بازیکن دیدار با کره جنوبی انتخاب شده بود، در گفتگو با برنامه «سلام صبح بخیر» گفت: خدا را شاکرم که در این مسیر مقدماتی جام جهانی تاثیرگذار بودم. این تیم و بچه‌ها لیاقت بهترین‌ها را دارند.

کاپیتان تیم ملی ایران تاکید کرد: این تلاش بچه‌ها بوده است که این نتایج به دست آمده است. من هم به عنوان عضو کوچکی از خانواده تیم ملی در این مسیر تاثیرگذار بودم. امیدوارم در بازی‌های آینده هم سربلند از زمین بیرون بیاییم و زودتر مسیر صعود به جام جهانی را هموار کنیم.

جهانبخش افزود: جا دارد از مردم ایران به خاطر حمایت و انرژی مثبت آنها تشکر کنم. امیدوارم در بازی‌های پیش رو موفق باشیم و دل مردم را شاد کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال در پایان گفت: به تلاشمان ادامه می‌دهیم. همیشه با تمام وجود برای تیم ملی کشورم بازی کرده‌ام. برای شادی دل مردم همه کاری می‌کنیم و از جانمان مایه می‌گذاریم.