پیام تسلیت مسئولان ارشد در پی درگذشت مادر شهیدان کشوری

حرف آنلاین: رییس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان «احمد و محمد کشوری» را به خانواده، بستگان و مردم استان مازندران تسلیت گفت. متن پیام حسن روحانی به مناسبت درگذشت مادر شهیدان کشوری به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت مرحومه حاجیه خانم «فاطمه سیلاخوری» مادری فداکار […]

حرف آنلاین:

رییس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان «احمد و محمد کشوری» را به خانواده، بستگان و مردم استان مازندران تسلیت گفت.
متن پیام حسن روحانی به مناسبت درگذشت مادر شهیدان کشوری به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت مرحومه حاجیه خانم «فاطمه سیلاخوری» مادری فداکار و پاکدامن که فرزندان بزرگی همچون شهیدان «احمد و محمد کشوری» را تربیت نمود؛ موجب تاثر و تالم گردید. فقدان آن بانوی صابره و مونه را به خانواده و بستگان محترم ایشان و همچنین مردم شریف استان مازندران تسلیت می گویم و از خداوند متعال، علو درجات آن مرحومه را توام با صبر و سلامتی بازماندگان معزز مسئلت مینمایم.

همچنین در پي درگذشت مرحومه حاجيه خانم فاطمه سیلاخوری مادر شهید احمد کشوری از خلبانان هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بسیجی شهید محمد کشوری پيام مشتركي از سوي آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در استان و دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران منتشر شد.

درگذشت بانوی مکرمه فداکار ام الشهیدين حاجیه خانم فاطمه سیلاخوری که فرزندان گرامی اش را تقدیم اسلام و ولایت نمود موجب تاثر و تالم روحی اینجانبان و آحاد مردم شهید پرور مازندران و سراسر ایران اسلامی شده است.

مادری که در دامان پاک خویش سرتیپ خلبان شهید بزرگوار احمد کشوری را پرورده و مايه مباهات اسلام و مسلمین تا قیام قیامت شده است. مادر صبوري كه مستحق تجلیل و تکریم همگانی است و حقیقتا مصداق جمله تاریخی امام راحل (ره) است که فرمودند مرد از دامن زن به معراج می رود.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری از خداوند منان علو درجات برای این مرحومه مغفوره و نیز صبر و شکیبایی برای یکایک بازماندگان و اعضا بیت شریف آن فقيده سعيده مسئلت می نماییم.

مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان کشوری ساعت 10 صبح فردا شنبه 9 اسفندماه از میدان شهید کشوری شهرستان سیمرغ به سمت گلزار شهدا برگزار و نماز این مادر گرامی توسط آیت‌الله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در مازندران اقامه می‌شود.
سردار نقدی درگذشت مادر شهیدان کشوری را تسلیت گفت

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت مادر شهیدان کشوری را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس سازمان بسیج مستضعفین به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرحیم

خبر ارتحال سرکار خانم فاطمه سیلاخوری ،مادر بزرگوار خلبان شهید احمد کشوری، همه دلسوزان انقلاب و رهروان راه شهیدان عزیز را از صمیم قلب ناراحت و اندوهگین ساخت. مادر مؤمنه ای که در دوران سختی و مشقت، جوانی پاک و انقلابی را در دامان آسمانی خویش پرورش داده و برای اعتلای حاکمیت اسلام از فرزندان عزیز خود گذشت. آن مادر صبور و ولایت‌مدار همواره در تداوم خط ناب شهیدان سرافراز ثابت قدم ماند و با افتخار و سربلندی به فرزند شهیدش پیوست.

اینجانب درگذشت وی را به محضر امام خامنه ای عزیز، خانواده های معظم شهدا و آحاد امت انقلابی به ویژه بازماندگان تسلیت و تعزیت عرض نموده و علوّ درجات معنوی را برایشان خواستارم.

سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین