پخش3مستند دفاع مقدس درمازندران

حرف آنلاین:مدیر امور هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از تولید و پخش سه فیلم مستند با موضوع دفاع مقدس در استان خبر داد. روح‌الله ایرانمهر از تولید و پخش سه فیلم مستند با موضوع دفاع مقدس در استان خبر داد. وی بیان داشت: «سهم ما از زندگی»، «چه سرخ […]

حرف آنلاین:مدیر امور هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از تولید و پخش سه فیلم مستند با موضوع دفاع مقدس در استان خبر داد.

روح‌الله ایرانمهر از تولید و پخش سه فیلم مستند با موضوع دفاع مقدس در استان خبر داد.

وی بیان داشت: «سهم ما از زندگی»، «چه سرخ است روستای من» و «شکر و شکایت» عنوان سه فیلم مستندی است که با موضوع نقش مازندران در دفاع مقدس در مدیریت امور هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تولید و از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

مدیر امور هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران افزود: فیلم مستند «سهم ما از زندگی» روایت زندگی شهیدان ابراهیم و اسماعیل اسماعیل‌زاده این پدر و پسر است که در عملیات والفجر 6 به شهادت رسیدند.

ایرانمهر یادآور شد: مستند «سهم ما از زندگی» توسط اداره کل حفظ آثار مازندران با مشارکت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تولید و از شبکه سه سیما پخش شد.

وی با بیان اینکه «چه سرخ است روستای من» عنوان فیلم مستندی است که به معرفی روستای شهیدآباد شهرستان بهشهر می‌پردازد، ادامه داد: این مستند توسط این اداره کل با مشارکت انجمن سینمای جوان مازندران تولید و از شبکه سه سیما پخش شد.

ایرانمهر با اشاره به تولید فیلم مستند «شکر و شکایت» توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اظهار کرد: این مستند 20 دقیقه‌ای روایت سرگذشت مادر شهید جاویدالاثر «حسین شکرویان» از شهدای شهرستان بابل است که به زودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.