مراسم وداع با شهید وجیه الله آذرنگ امشب ۲۲ آبان در حسینیه عاشقان ثارالله قائم‌شهر برگزار می شود

معاون روابط عمومی سپاه کربلای مازندران از برگزاری مراسم وداع با شهید پاسدار امنیت امشب ۲۲ آبان ماه در حسینیه عاشقان ثارالله قائم‌شهر خبر داد.

سرهنگ علی ابراهیمی گتابی معاون روابط عمومی سپاه کربلای مازندران درباره مراسم های شهید وجیه الله آذرنگ گفت: آئین تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام هم راس ساعت ۹ صبح از مقابل سپاه سوادکوه، در شهرستان زیرآب برگزار و در روستای کارمزد، زادگاه شهید تدفین خواهد شد.

سخنگوی سپاه کربلای مازندران از مردم قدرشناس و شهید پرور مازندران دعوت کرد تا در مراسم وداع و تشییع شهید پاسدار مدافع امنیت حضور داشته باشند.

وی یادآور شد: شهید وجیه الله آذرنگ از رزمندگان لشگر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا بود که در راه  پاسداری از مرز‌های کشور در شمال‌غرب ایران به شهادت رسید.

به گفته معاون روابط عمومی سپاه کربلا، از خردادماه سال جاری ماموریت حفظ و تامین امنیت مرز‌های شمال‌غرب کشور بر عهده لشگر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران گذاشته شده بود.

سرهنگ ابراهیمی گتابی خون شهدا را مرهون امنیت، عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: پاسداران مدافع امنیت و حریم جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدای ملت، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی کرده و اجازه سوء استفاده دشمنان و بدخواهان ملت و انقلاب را نمی‌دهند.