استاندار مازندران :

استاندار مازندران : پشتوانه مردمی یکی از مهمترین مؤلفه‌های امنیت ایران است

استاندار مازندران گفت : یکی از مهمترین مؤلفه‌های امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پشتوانه مردمی نظام مکتبی و انقلابی است.

به گزارش حرف آنلاین؛ سید محمود حسینی پور استاندار مازندران صبح امروز در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح به مناسبت هفته بسیج گفت : یکی از مهمترین مؤلفه‌های امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، پشتوانه مردمی نظام مکتبی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های اصلی اقتدار کشور، مردم به شمار می‌روند که در طول عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از نظام اسلامی و نیرو‌های مسلح حمایت همه جانبه کردند؛ افزود : حضرت امام توانستند انسجام وصف ناپذیری را در نیرو‌های مسلح ایجاد کنند و با پشتوانه مردم و بسیج، توطئه استکبار جهانی را خنثی کردند و برای اولین بار، حتی یک وجب از خاک میهن را از دست ندادیم.

حسینی پور در پیش گرفتن محاصره اقتصادی دشمن را پس از شکست در جنگ، از اهداف فعلی آنان دانست و ذکر کرد : آنها می خواهند با ایجاد یاس و ناامیدی در مردم به اهداف خود دست یابند، اما در این راه هم به توفیق نمی رسند.

استاندار مازندران اذعان داشت : توانستیم از نظر اقتصادی شرایطی را فراهم تا نیازمندی‌های مردم را تأمین کنیم و این نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران توان تبدیل تهدید‌ها به فرصت را دارد.

وی حوادث اخیر را رمز عملیاتی سایبری دشمن به ظاهر فوت یک زن دانست و افزود : در این جنگ رذیلانه اهداف و ارزش‌های ما را نشانه گرفتند که باید هوشیار باشیم و این جنگ ها بیشتر علیه دهه هشتادی ها با برنامه ریزی قبلی راه اندازی شده است.

نماینده عالی دولت در مازندران در پایان یادآوری کرد : فضای مجازی، فضایی است که دشمن تمامی میدان را در اختیارش دارد و روایت های مارا سانسور می کند اما در فضای واقعی حریف رزمندگان ما نخواهد شد.