الناز پاک نیا مشاور و مدیر روابط‌عمومی فرمانداری ویژه آمل شد

حرف آنلاین: سید عباس حسینی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل در نخستین انتصاب خود؛ الناز پاک‌نیا را به عنوان مشاور و مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه آمل منصوب کرد. براساس حکم سید عباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل ، الناز پاک‌نیا از فعالان رسانه‌ای استان مازندران و شهرستان آمل و دانش‌آموخته رشته روزنامه‌نگاری […]

حرف آنلاین: سید عباس حسینی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل در نخستین انتصاب خود؛ الناز پاک‌نیا را به عنوان مشاور و مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه آمل منصوب کرد.

براساس حکم سید عباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل ، الناز پاک‌نیا از فعالان رسانه‌ای استان مازندران و شهرستان آمل و دانش‌آموخته رشته روزنامه‌نگاری از دانشگاه علامه طباطبایی تهران را به‌عنوان مشاور و مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه این شهرستان معرفی کرد.

در متن این حکم آمده است/ سرکار خانم الناز پاک نیا

سلام علیکم، نظر به تعهد، تخصـص و تجربیات ارزنده جناب عالی به موجب این ابلاغ به عنوان ” مشاور رسانه‌ای معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل و مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه این شهرستان” منصوب می‌شوید.

با توجه به جایگاه متعالی حوزه رسانه و روابط عمومی، با ایجاد کارکردهای موثر و حرفه ای حوزه رسانه و شکل گیری تعاملات هدفمند با گروه های مختلف فرهنگی ، رسانه ای، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در راستای دستیابی به بیشترین میزان همسویی و همگرایی برای جلب اعتماد عمومی و افزایش مشارکت مردمی در راستای منویات مقام معظم رهبری (مد ضلع العالی ) و راهبردهای دولت کار و کرامت جهت پیشرفت شهرستان آمل اهتمام لازم را بعمل آورید.

توفیق روزافزون جناب عالی را در تحقق اهداف فوق از خداوند منان مسألت می نمایم.