پشت پرده انتخاب فرهاد مجیدی در استقلال

پیشکسوت آبی پوشان گفت: کمترین دلیلی که برای اضافه شدن مجیدی به کادر فنی استقلال وجود دارد، دلایل فنی است، اما واقعیت چیز دیگری است و مدیریت باشگاه هدف دیگری از این کار داشته است. به گزارش حرف، پیروز قربانی در خصوص اولین بازی تیم ملی کشورمان در جام ملتهای آسیا مقابل یمن اظهار داشت: […]

2
پیشکسوت آبی پوشان گفت: کمترین دلیلی که برای اضافه شدن مجیدی به کادر فنی استقلال وجود دارد، دلایل فنی است، اما واقعیت چیز دیگری است و مدیریت باشگاه هدف دیگری از این کار داشته است.
به گزارش حرف، پیروز قربانی در خصوص اولین بازی تیم ملی کشورمان در جام ملتهای آسیا مقابل یمن اظهار داشت: همیشه در چنین تورنمنت‌هایی اولین بازی می‌تواند سخت ترین بازی باشد. به خصوص اگر یک تیم مدعی مثل ایران برابر یک تیم ناشناخته مثل یمن به میدان برود.
ملی پوش سابق فوتبال کشورمان ادامه داد: پیروزی در این بازی برای تیم ایران بسیار حائز اهمیت است. چرا که باعث می‌شود بازیکنان ما با یک روحیه بهتر این تورنمنت سخت را آغاز کرده و با شرایط خوبی کار را ادامه دهند.
وی افزود: تیم‌هایی مثل یمن برای قهرمانی به جام ملتها نمی‌آیند بلکه می‌آیند تا مقابل تیم‌های مدعی قهرمانی همانند ایران خودی نشان داده و پیشرفت شان در فوتبال را نشان دهند. این موضوع کار ملی پوشان ما را مقابل این تیم سخت‌تر هم خواهد کرد.
کاپیتان سابق تیم استقلال در واکنش به اضافه شدن فرهاد مجیدی به کادر فنی این تیم بیان داشت: در مجموع حضور مجیدی در استقلال را مثبت می‌دانم، اما با صراحت می‌گویم علت حضور فرهاد در استقلال فنی نیست. بیشترین علتی که برای حضور مجیدی در استقلال می توان پیدا کرد این است که مدیریت فرهاد را آورده تا از محبوبیت او برای تلطیف فضا استفاده کند.
وی تصریح کرد: مدیریت استقلال با حساب و کتاب این انتخاب را انجام داده است تا دل هواداران که بابت نقل و انتقالات زمستانی از باشگاه دلخور هستند را به دست آورد. شفر هم یک مربی کاربلد و باتجربه است و اطمینان دارم بنا به دلایل فنی به اضافه شدن فرهاد رضایت نداده است.
قربانی بیان داشت: پر واضح است استقلال در این مقطع به چند بازیکن برای ترمیم نقاط ضعف نیاز داشت. در حالی که سه هفته از تعطیلات نیم فصل می‌گذرد هنوز هیچ بازیکن جدیدی جذب نشده است و این که در این فضا دو مربی اضافه می‌شود، قدری عجیب است.
کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: شاید این تیم به تقویت کادر فنی هم نیاز داشت، اما اگر قرار بود مشکلات را اولویت بندی کنند، اولویت نخست جذب بازیکنان مورد نیاز بود.
مدافع سابق آبی پوشان اظهار داشت: فرهاد مجیدی می‌تواند حتی آلترناتیو شفر هم باشد. شاید مدیریت باشگاه به این هم فکر کرده باشد که اگر این تیم در نیم فصل دوم هم نتایج قابل قبولی نگرفت، فرهاد کار را در دست بگیرد. این حساب و کتاب ها هم در انتخاب فرهاد برای کادر فنی می‌تواند وجود داشته باشد.
پیشکسوت استقلال گفت: یکی دو ماه است جباروف باشگاه را سر کار گذاشته است. او اول فصل هم همین رفتار را داشت و باز هم مدیران باشگاه به سراغش رفتند و باز هم وارد بازی او شدند. جباروف هرقدر هم که بازیکن خوبی باشد، رفتارش در قبال باشگاه بزرگ استقلال پذیرفتنی نیست و من نمی‌دانم این همه اصرار برای جذب او چه دلیلی دارد. مگر در دنیا همین یک هافبک بازیساز وجود دارد؟ شما که می‌خواهید یک هافبک بازیساز خارجی بگیرید خب بروید سراغ یک بازیکن دیگر هم سطح جباروف.