دولت نیاز به یک خانه تکانی جدی دارد

دولت نیاز به یک خانه تکانی جدی دارد امام جمعه قائم‌شهر گفت: برای ایجاد امیدواری بهتر است یک خانه تکانی در دولت صورت بگیرد و خود رئیس‌جمهور می‌تواند کاری کند تا مردم به آینده اُمیدوارتر باشند و با مفاسد اقتصادی و مفسدان برخورد کند. آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان […]

دولت نیاز به یک خانه تکانی جدی دارد

1

امام جمعه قائم‌شهر گفت: برای ایجاد امیدواری بهتر است یک خانه تکانی در دولت صورت بگیرد و خود رئیس‌جمهور می‌تواند کاری کند تا مردم به آینده اُمیدوارتر باشند و با مفاسد اقتصادی و مفسدان برخورد کند.

آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه دشمن همواره در حال نفوذ و آسیب‌ زدن به کشور است، اظهار کرد: وقتی آمریکا از برجام خارج شد توقعش این بود که مذاکره جدید با شرایط جدید ایجاد کنند ولی دیدند که ملت و دولت ایران تحت حمایت امامت و ولایت باصلابت مقام معظم رهبری استوار ایستادند.

وی افزود: وقتی دشمن ایستادگی ملت را دید شروع به آسیب‌ زدن توسط عناصر نفوذی خود زد غافل از اینکه امت با چشم بصیرت ایستادگی می‌کند و ریشه‌های دشمن را می‌شناسد و در این شرایط وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد.

امام جمعه قائم‌شهر تصریح کرد: مقام معظم رهبری در جمع رؤسای دستگاه‌های قضا فرمودند که مفسدان اقتصادی در مقابله با دین خدا هستند و دستگاه قضا نباید کوتاه بیاید و برای برخورد با آنان باید مؤثر ورود کنند.

به گزارش فارس، معلمی با بیان اینکه حکم قصاص فردی که چند ماه پیش در میدان پاسداران تهران سه تن از افراد نیروی انتظامی را به شهادت رساند توسط دستگاه قضا صادر شد و حامیان حقوق بشر آمریکایی دستگاه قضا را ظالم و آن قاتل را مظلوم می‌نامند، اضافه کرد: آمریکا تروریست‌ها را می‌سازد و پرورش می‌دهد ولی داعیه حقوق بشری دارد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده‌های سنگین اقتصادی دولتی و غیردولتی باید رسانه‌ای شود و نتایج به اطلاع مردم برسد چراکه آنها منتظرند تا عملکرد دستگاه قضا را ببینند.امام جمعه قائم‌شهر تصریح کرد: رئیس‌جمهور در همایش قوه قضائیه اعلام کرد که هرکسی اُمید مردم را بشکند در مسیر دشمن قرار گرفته است ولی باید در پاسخ گفت آیا دستگاه‌هایی که به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند و خلاف آن تحقق پیدا می‌کند مردم را ناامید نمی‌کند؟

معلمی با بیان اینکه افزایش قیمت‌ها سبب شد بعضی از داروها کمیاب شود و این در حالی است که رئیس‌جمهور اعلام می‌کند مردم نباید در بحث دارو و غذا مشکلی داشته باشند، تأکید کرد: در شرایطی که همه جا بر استفاده و حمایت از کالای ایرانی تبلیغ می‌شود رئیس‌جمهور با لباس ورزشی غیر ایرانی ظاهر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد امیدواری بهتر است یک خانه‌تکانی در دولت صورت بگیرد، گفت: متأسفانه مجلس نتوانست کار را به سرانجام برساند و خود رئیس‌جمهور می‌تواند کاری کند تا مردم به آینده اُمیدوارتر باشند و با مفاسد اقتصادی و مفسدان برخورد داشته باشند.