‍ کشف و ضیط 16 الوار توسکا در منطقه خرماچال عباس آباد

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد از کشف و ضبط ۱۶ اصله الوار توسکا قاچاق از منطقه خرماچال عباس آباد  خبرداد. “جواد جلالی کندلوس ” با اعلام این خبر افزود : این چوب آلات شب گذشته از یک قاچاقچی سابقه دار کشف شد . او افزود : طبق اطلاع واصله از دوستداران […]

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد از کشف و ضبط ۱۶ اصله الوار توسکا قاچاق از منطقه خرماچال عباس آباد  خبرداد.

“جواد جلالی کندلوس ” با اعلام این خبر افزود : این چوب آلات شب گذشته از یک قاچاقچی سابقه دار کشف شد .

او افزود : طبق اطلاع واصله از دوستداران طبیعت و اعزام به موقع مامورین منابع طبیعی با کمین در گذرگاه جنگلی خرماچال پس از سپری شدن ساعاتی متخلف را همراه با چوب الات قاچاق شناسایی با همراهی نیروی انتظامی دستگیر کردند .جلالی خاطر نشان کرد :  متخلف برای  انجام تشریفات قانونی پس از تنظیم اعلام جرم تحویل محاکم قضایی شد.

رئیس اداره منابع طبیعی عباس آباد ،  ضمن تشکر از حس مسئولیت شهروندان و دغدغه آنان نسبت به حفاظت از منابع طبیعی اظهار کرد:  با توجه به وسعت  اراضی جنگلی و محدودیتهای موجود ، همه اقشار جامعه در حفاظت از منابع طبیعی این موهبت الهی  احساس مسئولیت کنند .وی گفت : دست یاری به طرف مردم دراز می کنیم تا این میراث طبیعی با پایداری به نسل های آینده تحویل شود .