‍ پارک ممنوع شهرداری چالوس برای نمایشگاه داران

با اجرای مجدد طرح رفع سدمعبر نمایشگاه داران اتومبیل، پیاده روها و محل تردد شهروندان از عوامل سد معبر پاک شد و پیاده روهای شهر نفسی تازه گرفت. به گزارش حرف، اشغال پیاده روها و اطراف خیابان ها توسط برخی از بنگاه داران خودرو در چالوس نه تنها تردد را دچار مشکل کرده بلکه شهروندان […]

2
با اجرای مجدد طرح رفع سدمعبر نمایشگاه داران اتومبیل، پیاده روها و محل تردد شهروندان از عوامل سد معبر پاک شد و پیاده روهای شهر نفسی تازه گرفت.
به گزارش حرف، اشغال پیاده روها و اطراف خیابان ها توسط برخی از بنگاه داران خودرو در چالوس نه تنها تردد را دچار مشکل کرده بلکه شهروندان برای پیدا کردن جای پارک برای چند دقیقه هم دچار مشکل هستند.
برای جلوگیری از ایجاد سد معبر و مسدود کردن محل گذر عابران پیاده و همچنین کاهش آلودگی های زیست محیطی و مزاحمت های صنفی، طرح ضربتی برخورد با نمایشگاه داران خودرو در چالوس با درایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و همکاری اداره اجرائیات شهرداری، نیروی انتظامی و پلیس راهور شناسایی شد و به اجرا در آمد.
شایان ذکر است؛ مدیریت شهری چالوس به هیچ وجه اجازه تصرف معابر عمومی به دیگران را نخواهند داد چرا که این اقدام غیرقانونی احتمال وقوع حوادث خطرات جبران ناپذیری برای عابران درپی خواهد داشت.