۳ راه روستایی چالوس همچنان مسدود است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس و کلاردشت با اشاره به تلاش شبانه‌روزی نیروهای راهداری برای بازگشایی راه‌های روستایی گفت: تمامی راههای روستایی ۲ شهرستان به جزء ۳ روستا برف‌روبی و بازگشایی شد. با بارش برف دو روز گذشته در مناطق غرب استان مازندران بخشی از راه های روستایی شهرستان های کلاردشت […]

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس و کلاردشت با اشاره به تلاش شبانه‌روزی نیروهای راهداری برای بازگشایی راه‌های روستایی گفت: تمامی راههای روستایی ۲ شهرستان به جزء ۳ روستا برف‌روبی و بازگشایی شد.

با بارش برف دو روز گذشته در مناطق غرب استان مازندران بخشی از راه های روستایی شهرستان های کلاردشت و چالوس بسته شده بود.

مهدی صفایی افزود: هم اکنون عملیات برف روبی و بازگشایی مسیر روستاهای سماء، سرکا و دیمو از بخش مرزن آباد شهرستان چالوس که به دلیل بارش سنگین برف بسته شده بود در حال انجام است که تا غروب بازگشایی خواهد شد.

وی تصریح کرد:  همزمان با آغاز بارش برف در چالوس و کلاردشت تاکنون یکصد کیلومتر از راههای روستایی این ۲ شهرستان برف روبی و بازگشایی شد.

صفایی گفت : با فعالیت سامانه بارشی اخیر در کلاردشت و روستاهای بخش مرزن آباد شهرستان چالوس موجب نشست حدود ۵۰ سانتیمتری برف در این مناطق به ویژه در ارتفاعات بودیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس و کلاردشت افزود: علاوه بر برف روبی در ۲ روز گذشته ۲۰۰ تن نمک پاشی در مسیر جاده کندوان از تونل تا دزدبن به صورت شبانه روزی انجام شد و این درحالی بود که ۴۰ کیلومتر نیز برف روبی در این مسیر توسط نیروی های راهداری صورت گرفت./ایرنا