یک نفرمسئولیت این اتفاق شرم‌آور را بپذیرد

      سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به محرومیتی که از سوی فیفا برای مهاجم ملی پوش پرسپولیس در نظر گرفته شده است گفت: یک نفر مسئولیت این اتفاق شرم آور را بپذیرد. کارلوس کی روش پس از تمرین تیم ملی به خبرنگاران گفت: امروز شروعی خواهیم داشت برای آماده سازی حضور […]

 

 

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به محرومیتی که از سوی فیفا برای مهاجم ملی پوش پرسپولیس در نظر گرفته شده است گفت: یک نفر مسئولیت این اتفاق شرم آور را بپذیرد. کارلوس کی روش پس از تمرین تیم ملی به خبرنگاران گفت: امروز شروعی خواهیم داشت برای آماده سازی حضور در جام جهانی که تا پایان فروردین ماه و اردیبهشت ماه به طول خواهد انجامید.

وی افزود: یک بازی مقابل توگو و یک بازی هم مقابل روسیه در ماه جاری خواهیم داشت و ماه بعد یک بازی با تیم آفریقایی و یک تیم اروپایی خواهیم داشت و بعد از آن منتظر قرعه کشی رقابت های جام جهانی خواهیم ماند تا براساس حریفان بتوانیم برنامه ریزی کنیم.

کی روش ادامه داد: در گروهی که انتخاب کرده ایم بین ۳۷ تا ۴۰ بازیکن از بهترین های فوتبال ایران حضور خواهند داشت. هم منصفانه و هم درستش این هست که به بازیکنان جوان هم فرصت بدهیم. تیم ملی پنجره و خانه ای هست که دری ندارد و مکانی هست برای بهترین های فوتبال ایران که بتوانند شایستگی هایشان را نشان دهند.

وی در مورد انتخاب بازیکنان دیگری برای تیم ملی مثل کاوه رضایی و سروش رفیعی گفت: همانطور که گفتم درهای تیم ملی به روی بازیکنانی که استحقاق حضور دارند باز است. این دو بازیکن در حال حاضر توانایی حضور در تیم ملی را نداشتند اما اگر خوب باشند قطعا به تیم ملی دعوت می شوند. این دو بازیکن هم در فهرست ما حضور دارند.

کی روش در مورد محرومیت مهدی طارمی گفت: من فقط تلاش کردم که از کل ماجرای مهدی طارمی با جزئیات بیشتر مطلع شوم. شخصا فکر می کنم اتفاقی که برای مهدی طارمی افتاد شرم آور است برای اعتبار بین المللی فوتبال ایران و ضربه بزرگی به این اعتبار زد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مطمئنم که این اتفاق هم به مهدی طارمی لطمه زده و هم به هواداران و هم به تیم ملی. تلاشی که ما می کنیم این است که بتوانیم این بازیکن را در چند ماه آینده آماده نگه داریم تا بتواند به فوتبال برگردد. این اتفاق بسیار عجیب است و یک نفر باید مسئولیت این اتفاق را برعهده بگیرد. این اتفاق کاملا شرم آور است.کارلوس کی روش ادامه داد: هر اتفاقی که بخواهد بیفتد ما باید تلاش کنیم که بازیکن را از نظر روحی و جسمی حفظ کنیم. بازهم تاکید می کنم که این اتفاق نباید رخ می داد.وی در مورد سامان قدوس هم گفت: وقتی شما در مورد تیم ملی صحبت می کنید در مورد احساسات و علایق قبلی حرف می زنید. وقتی شما در مورد تیم ملی صحبت می کنید پیشنهاد از رئال مادرید و تیم های دیگر نیست. صحبت از فرهنگ و هویت شماست که بدانید در خون شما هست یا نه.