یورش ببرهای مازندران به صدر جدول

    هفته نهم لیگ دسته اول کشور با برتری نساجی به پایان رسید. دیدار دو تیم نساجی مازندران و مس کرمان که در کرمان برگزار شد که در این بازی حساس و نفس گیر شاگردان پاشازاده با نتیجه دو بر یک به برتری رسیدند. شروع این بازی با حملات پی در پی یاران پاشازاده […]

 

 

هفته نهم لیگ دسته اول کشور با برتری نساجی به پایان رسید. دیدار دو تیم نساجی مازندران و مس کرمان که در کرمان برگزار شد که در این بازی حساس و نفس گیر شاگردان پاشازاده با نتیجه دو بر یک به برتری رسیدند.

شروع این بازی با حملات پی در پی یاران پاشازاده آغاز شد تا اینکه در دقیقه ۳۸ مجتبی بیژن ضربه ایستگاهی ارسالی را به زیبایی به گل تبدیل کرد تا نساجی مازندران با برتری یک گله نیمه اول را به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم نیز این تیم نساجی بود که بازی را در دست گرفت و حملات پی در پی را انجام داد تا اینکه در دقیقه۶۰ بازهم روی یک ضربه آزاد و جایگیری نه چندان خوب مدافعان تیم کرمانی مرتضی غلامعلی تبار مدافع پیش تاخته نساجی گل دوم تیمش را به ثمر برساند.اما این پایان کار نبود و تیم مس کرمان در دقیقه۶۸ موفق شد تا توسط یاسر فیضی گل اول تیم خود را به ثمر برساند تا اختلاف به حداقل برسد.شاگردان نخعی در دقایق پایانی فشار زیادی را روی دروازه روشنگر ایجاد کردند اما موفق به گلزنی نشدند تا بازی این دو تیم با همان نتیجه دو بر یک به سود شاگردان پاشازاده به پایان برسد.

*تساوی خونه به خونه

همچنین از بازی های هفته نهم لیگ دسته اول تیم های خونه به خونه بابل و ماشین سازی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.خونه به خونه با این تساوی ۱۳ امتیازی شدند تا موقتا در رده ششم جدول رده بندی قرار بگیرند. اما شاگردان خطیبی ۹ امتیازی شدند تا در رده سیزدهم جدول قرار بگیرند.

* امروز بدشانسی سراغ ما آمد

جواد نکونام سرمربی تیم خونه به خونه پس از دیدار برابر ماشین سازی که با تساوی بدون گل و از دست دادن دو پنالتی برای تیم میزبان یعنی خونه به خونه همراه بود، درباره این بازی به خبرنگاران گفت: در مورد بازی فکر می کنم داشتیم با یک گل بازی می کردیم و دروازه بان ما را کسی ندید. حتی زمانی که 11 نفره هم بودند تیم ما برتر میدان بود. به هر حال امروز بدشانسی ها و اتفاقات فوتبال به ضرر ما بود، چون این همه موقعیت، تک به تک ها، 2 تا پنالتی، دیرک دروازه و .. را از دست دادیم ولی بازی ای که می توانستیم راحت ببریم یعنی با 2،3 گل ببریم متاسفانه روز بد فوتبالی به ما خورد و بازی مساوی شد.به گزارش مازندلیگ، نکونام در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او در مورد 10 نفره شدن ماشین سازی و اینکه این موضوع باعث بیشتر شدن تمرکز دفاعی این تیم و سخت تر شدن کار خونه به خونه برای رسیدن به گل پرسید، عنوان کرد: قطعا کار سخت شد. چون آنها در خط دفاعی ایستاده بودند و وقتی توپ می رسید زیر آن می زدند و دفاع می گرفت و دوباره حمله می کردیم. ولی ما چه 10 نفره و چه 11 نفره خوب بازی کردیم، چون بازیکنانم مردانه بازی کردند و مردانه جنگیدند؛ ولی ما الان باید با یک امتیاز بازی را ترک کنیم.