یزدانی :هفته‌های پایانی دوران نقاهت را می‌گذرانم

دارنده دو مدال طلای قهرمانی کشتی جهان گفت: تمرینات سبک را آغاز کردم و دوران پایانی نقاهت بعد از جراحی را پشت سر می‌گذرانم. رضا یزدانی با بیان اینکه تمرینات خود را به تازگی استارت زده و روند خوبی را طی می کند، اظهار داشت: اسفند ماه سال گذشته بود که آشیل پایم را در […]

دارنده دو مدال طلای قهرمانی کشتی جهان گفت: تمرینات سبک را آغاز کردم و دوران پایانی نقاهت بعد از جراحی را پشت سر می‌گذرانم.

رضا یزدانی با بیان اینکه تمرینات خود را به تازگی استارت زده و روند خوبی را طی می کند، اظهار داشت: اسفند ماه سال گذشته بود که آشیل پایم را در آلمان جراحی کردم که از همان زمان باید حدود ۱۰ ماه، اقدامات ویژه درمانی را انجام می دادم.

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران در المپیک افزود: خوشبختانه بعد از روند مطلوب درمانی توانستم تمرینات سبک را آغاز کنم و هم اکنون با توجه به این پیشرفت می توانم هفته به هفته تمریناتم را سنگین تر کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا دوری از تمرینات سنگین و همیشگی، باعث اضافه وزنش نشده است، گفت: به هیچ عنوان وزنم تغییر و افزایش نداشت، چون در طول مدت نقاهت و درمان به خوبی مراقب وضعیت تغذیه و انجام تمرینات ویژه بودم. ضمن اینکه به دلیل جراحی آشیل پا نباید افزایش وزن پیدا می کردم.

به گزارش مهر، یزدانی در پایان، اعزام دوباره به آلمان و معاینه توسط پزشک جراحش را منتفی دانست و گفت: بعید می دانم که به آلمان بروم، چون به من گفتند اگر به مشکل خاصی بر نخوردم باید همان اقدامات درمانی نهایی را انجام دهم. خدا را شکر که فعلا همه چیز امیدوار کننده است و من هم نیازی به رفتن ندارم.