یزدانی:تازه اول راه هستم

دارنده مدال طلای المپیک با بیان اینکه رقابت‌های انتخابی تیم ملی بدلیل آشنایی کشتی‌گیران با نقاط ضعف و قوت یکدیگر دشوار است،گفت:تمام سعی‌ام این است در مسابقات جهانی پاریس بهترین نمایش را داشته باشم. حسن یزدانی با بیان این مطلب اظهار کرد: معمولا مبارزات در رقابت‌های انتخابی داخلی سخت می شود زیرا کشتی گیران به […]

دارنده مدال طلای المپیک با بیان اینکه رقابت‌های انتخابی تیم ملی بدلیل آشنایی کشتی‌گیران با نقاط ضعف و قوت یکدیگر دشوار است،گفت:تمام سعی‌ام این است در مسابقات جهانی پاریس بهترین نمایش را داشته باشم.

حسن یزدانی با بیان این مطلب اظهار کرد: معمولا مبارزات در رقابت‌های انتخابی داخلی سخت می شود زیرا کشتی گیران به فنون و شیوه مبارزات هم به خوبی آشنا هستند اما خدا را شکر می کنم که توانستم در نهایت مقام اول را کسب کنم.

دارنده مدال طلای المپیک ادامه داد: برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه تابع تصمیم کادر فنی هستم و تا زمان آغاز این رقابت ها تمرینات را به صورت منظم دنبال می کنم.آزادکار وزن 86 کیلوگرم ایران تصریح کرد: سعی می کنم در صورتی که در مسابقات جهانی به میدان بروم مانند همیشه رو به جلو کشتی بگیرم و قطعا با کمک مربیان و افزایش تلاشم سعی می‌کنم بهترین نمایش را داشته باشم.

یزدانی درباره تشویق‌های بی امان مردم هنگام ورودش به سالن نیز گفت: مردم همیشه به من لطف دارند و این حمایت مردم از من باعث افتخار است.از همه مردم عزیزمان تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم بار دیگر آن‌ها را در مسابقات جهانی خوشحال کنم.وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال حضورش در وزن بالاتر در آینده وجود دارد یا خیر خاطرنشان کرد: افزایش وزن در آینده به میزان وزنم بستگی دارد. در حال حاضر وزنم در شرایط خوبی است و قصدی برای تغییر وزن ندارم.یزدانی در پایان درباره اهداف آینده خود گفت: با قهرمانی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی تازه  در اول راه قرار دارم و فعلا اولین برنامه و هدفم حضور موفق در مسابقات جهانی فرانسه و کسب بهترین نتیجه است.